ایجاد یک هزار و ۳۵۳ شغل برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان

مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان سمنان گفت: یکهزار و ۳۵۳ شغل از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آبان در قالب طرح‌های مختلف این نهاد ایجاد شد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، علی بحیرایی مدیرکل کمیته‌امداد امام خمینی (ره) استان سمنان بیان کرد: ایجاد فرصت اشتغال برای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان راه برون‌رفت و استقلال خانواده‌ها است.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال تا پایان آبان ۱۴۰۰با پرداخت ۴۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، یکهزار و ۳۵۳ فرصت شغلی برای مددجویان فراهم شد.

وی افزود: از مجموع اشتغال ایجادشده برای مددجویان و جوانان جویای کار ۸۹۷ فرصت شغلی در مناطق شهری و ۴۵۶ طرح در مناطق روستایی بود.

بحیرایی ادامه داد: فرصت‌های اشتغال با تعامل کمیته امداد استان سمنان و دفاتر کاریابی، پرداخت تسهیلات کارفرمایی به کارفرمایان و بسته‌های تشویقی به ازای به کارگیری مددجویان فراهم می‌شود که سهم دفاتر کاریابی ایجاد ۳۴۴ فرصت شغلی است.

وی اضافه کرد: مشاغل خدماتی، دامپروری، صنایع‌دستی، کشاورزی و فعالیت‌های صنعتی و معدنی بیشترین سهم را در فرصت‌های شغلی ایجاد شده دارند همچنین در این مدت ۲ هزار آموزش مهارتی در قالب آموزش‌های مقدماتی، پایدارسازی و مهارتی به مددجویان ارائه‌شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.