رونمایی از دو محصول پژوهشی در چهارمحال و بختیاری

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای چهار محال و بختیاری گفت: هم زمان با هفته پژوهش، از دو محصول پژوهشی این شرکت در استان رونمایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مهران قاسمی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای چهار محال و بختیاری اظهار داشت: به مناسبت هفته پژوهش، از دو محصول پژوهشی با عنوان‌های طراحی و ساخت سیستم تصفیه فاضلاب به روش الکترومغناطیسی بدون سازه و با فضای کم و دیگری با عنوان بهینه‌ترین و اقتصادی‌ترین راهکار جهت کاهش لجن در تصفیه خانه‌های فاضلاب رونمایی شد.

او افزود: این طرح‌های پژوهشی در استان به عنوان پایلوت «نمونه» اجرایی می‌شود تا در آینده از طرف شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در استان‌های دارای قابلیت اجرا معرفی شود.


بیشتر بخوانید


قاسمی اضافه کرد: نمونه آزمایشگاهی سیستم تصفیه فاضلاب به روش الکترومغناطیسی طراحی و ساخته شده است که نمونه مورد درخواست با این مشخصات در یکی از مراکز جمعیتی ساخته و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

او اظهار داشت: محصول دوم یعنی راهکار کاهش لجن در تصفیه خانه‌های فاضلاب هم اکنون در تصفیه خانه فاضلاب شهرکرد در حال اجرا است و تا پایان سال در تصفیه خانه فاضلاب بروجن اجرایی می‌شود.

قاسمی ادامه داد: این پروژه‌ها در قالب طرح‌های پژوهشی با مشارکت شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری، دانشگاه‌های صنعتی مالک اشتر و اصفهان به انجام رسیده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار