گل محمدی:

‌می‌توانستیم استقلال را ببریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی بدون گل دربی پایتخت توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی بدون گل دربی ۹۷ گفت: من به علت بیماری به نشست خبری روز گذشته نرسیدم و از خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم. چند روزی زیر سرم بودم و مربی تیم را به کنفرانس فرستادیم. البته کار چند خبرگزاری که نشست خبری را تحریم کردند ناپسند و بی احترامی به باشگاه بزرگ پرسپولیس بود. من تا زمانی که توانستم به حضور در نشست‌های خبری احترام گذاشتم، اما کار دیروز برخی رسانه‌ها قشنگ نبود.

او افزود: بازی جانداری را دیدیم و بیشتر بازی در اختیار پرسپولیس بود. موقعیت‌های خوبی داشتیم و می‌توانستیم استقلال را ببریم. حتی در نیمه دوم در زمین حریف فرصت‌های خوبی داشتیم. در چند صحنه اتفاقاتی افتاد که داور جریان بازی را به سمت حریف عوض کرد. او در یک صحنه باید به چشمی کارت نشان می‌داد، اما برعکس به من و عالیشاه کارت زرد نشان داد که همان صحنه جریان بازی را تغییر داد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در مجموع بازی سختی برای قضاوت داور بود. داوران خوبی انتخاب شده بودند، اما این چند صحنه فشار از روی حریف را از بین برد. در مجموع بازی خوبی انجام شد و بازیکنان ما ریتم مسابقه را کنترل کردند و توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم، اما متاسفانه از ۲-۳ فرصت خوب استفاده نشد.

 کار در پرسپولیس بسیار سخت است

گل‌محمدی درباره اینکه چرا تیمش در طول بازی با یک مهاجم بازی کرد، اظهار داشت: ما با ۲ مهاجم بازی می‌کردیم و هافبک‌های ما هم به خط حمله اضافه می‌شدند. مهم این بود که کنترل بازی را در دست بگیریم و با اضافه شدن عالیشاه به خط هافبک حفظ توپ بیشتری داشتیم. در چنین بازی‌هایی فرصت کم گیر بازیکنان می‌آید، اما اگر از آن‌ها استفاده می‌کردیم برنده می‌شدیم.

او درباره اینکه در سایت باشگاه پرسپولیس وعده‌هایی درمورد کمک‌های مالی به این تیم مطرح می‌شود و واکنش او چیست، گفت: همه می‌دانند مشکلات ما چقدر زیاد است. البته صدری زحمات زیادی کشیده و امروز ۱۵ درصد مطالبات بازیکنان را داد. کار در پرسپولیس بسیار سخت است، چه در مربیگری و چه در بخش مدیریت زحمات زیادی کشیده شده، اما شاید کافی نبوده است. شاید اینجا جایی برای این بحث‌ها نباشد، اما تا جایی که بشود مشکلات را بیان می‌کنم. ما باید تلاش کنیم بازیکنان را از نظر روحی و بدنی آماده کنیم که کار بسیار سختی است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۹ ۱۵ آذر ۱۴۰۰
اگر افساید نبود که نبود حسین زاده تونل لک لک باز میکرد این 1 گل
دومیش اگه پنالتی ژستد گرفته میشد کوین یامگا میزد گل دوم میشد
با دو گل سوراخ شده بودی کچل بی ارضه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
اعتماد به نفستو برم:/
Iran (Islamic Republic of)
Gh-f
۰۰:۲۷ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
فقط بلده زربزند اگر لطف تیم داوری نبود 2 بر صفر باخته بودی
آخرین اخبار