صف‌های خرید و فروش سهام در ۱۳ آذر ماه

در ساعت ۹:۵۰ دقیقه شاخص کل بورس با رشد ۲ هزار و ۲۷۹ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۵۱  واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛  شاخص کل بورس تهران، امروز شنبه (۱۳ آذرماه) در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۲۸۳ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۴۱ هزار واحدی قرار گرفت.

در ساعت ۹:۵۰  دقیقه شاخص کل بورس با رشد  ۲ هزار و ۲۷۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۴۲ هزار و ۳۵۱  واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز  ۲۰۸ واحد اُفت کرد و بر روی پله ۳۶۷ هزار و ۳۵۲ واحد قرار گرفت.

سه نماد فولاد، نوری و فارس  بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس در این دقایق داشته اند. شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۶ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۲۲۹ واحد قرار گرفت.

نماد فرابورس بیشتر تاثیر را  بر شاخص فرابورس داشته  و نماد توسن پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق در بازار فرابورس است.

در ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۳ هزار و ۷۵۰ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۳۶ هزار و ۶۹۹ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲ هزار و ۸۶۱ واحد بر روی پله ۳۶۴ هزار و ۶۹۹ واحدی قرار گرفت. سه نماد وبملت، فولاد و وبصادر بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس در این دقایق داشته‌اند.

سه نماد فسبزوار، شستا و پترول پرتراکنش‌ترین نماد‌ها در این دقایق بازار هستند.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۶۳ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۱۷۲ واحدی قرار گرفت. سه نماد توسن، فجهان و کرمان پرتراکنش‌ترین نماد فرابورس در این دقایق هستند. همچنین نماد زاگرس نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس گذاشته است.

در ساعت ۱۲ شاخص کل بورس با اُفت ۵ هزار و ۴۴۳ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۶۲۸ واحد قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴ هزار و ۶ واحدی بر روی پله ۳۶۳ هزار و ۵۵۵ هزار واحد قرار گرفت. سه نماد شستا، فسبزوار و پترول پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق است.

نماد وبملت نیز بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس در این دقایق گذاشته است.شاخص کل فرابورس نیز با اّفت ۹۰ واحد بر روی پله ۱۹ هزار و ۱۴۴ واحد قرار گرفت.

سه نماد توسن نیز پرتراکنش‌ترین نماد در این دقایق بازار است.

در ساعت ۱۲:۲۰ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۱۱۴ واحد بر روی ارتفاع یک میلیون و ۳۳۳ هزار و ۹۵۶ واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴ هزار و ۴۵۰ واحد بر روی ارتفاع ۳۶۳ هزار و ۱۱۰ واحد قرار گرفت.

شاخص کل فرابورس نیز با اُفت ۹۶ واحدی بر روی ارتفاع ۱۹ هزار و ۱۳۹ واحد قرار گرفت. توسن پرتراکنش‌ترین نماد در فرابورس است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار