پروژه ساخت بیمارستان جدید نفت آبادان در انتظار اعتبارات

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان از سر گیری عملیات ساخت بیمارستان جدید نفت آبادان را وابسته به تامین اعتبارات لازم دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، نصرالله حسونی بحرینی، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت آبادان گفت: پروژه ساخت بیمارستان جدید نفت آبادان که از سال ۹۱ آغاز شده بود با پیشرفت ۸۵ درصدی به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شد و در حال حاضر برای از سرگیری عملیات آن تامین منابع مالی نیاز است.

او افزون بر کمبود اعتبارات مالی کم توجهی برخی از مسئولان پیشین در وزارت نفت را سبب طولانی شدن ساخت بیمارستان جدید نفت  آبادان دانست.

حسونی بحرینی از نگاه ویژه وزیر نفت به تکمیل طرح بیمارستان  صنعت نفت آبادان و موافقت وزیر برای تامین اعتبار مورد نیاز آن با پیگیری نمایندگان مردم آبادان خبر داد و افزود: در صورت اختصاص اعتبار ظرف مدت ۶ ماه این بیمارستان تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

او در خصوص این بیمارستان ۱۵۰ تخت خوابی توضیح داد:در این بیمارستان بخش‌های مختلف درمانی از جمله دندانپزشکی، اورژانس، کلینیک‌های داخلی قلب، گوارش، ارتوپدی، آندوسکوپی، سی‌تی اسکن، کلینیک جراحی چشم، مغز و اعصاب، اورولوژی، بخش زایمان و آزمایشگاه پیش بینی شده است.

انتهای پیام / ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.