پایان آذر آخرین مهلت برای ثبت اطلاعات کارکنان دستگاه های اجرایی در سامانه پاکنا

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان گفت: دستگاه های اجرایی تا پایان آذر آخرین مهلت دارند اطلاعات کارکنان خود را در سامانه پاکنا ثبت کنند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدمحمدرضا میرصفدری معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان گفت: دستگاه های اجرایی تا پایان آذر آخرین مهلت دارند اطلاعات کارکنان خود را در سامانه پاکنا(پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری) ثبت کنند .

او با اشاره به اینکه تاکنون اطلاعات ۴۲ هزار و ۴۷ نفر از کارکنان شاغل استان  در این سامانه به ثبت رسیده است، افزود: با توجه به لزوم بررسی وضعیت نیرو‌های انسانی شاغل در دستگاه‌های اجرایی، تمام دستگاه‌ها از جمله  مشمول و غیرمشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، باید اطلاعات همه نیرو‌های انسانی با هر شیوه ارتباط کاری با دستگاه‌ها را در سامانه پایگاه اطلاعات کارکنان نظام اداری «پاکنا» تا پایان آذر ماه ثبت کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری همدان تأکید کرد: بروزرسانی تشکیلات و پست‌های سازمانی، در سامانه ملی مدیریت ساختار، ثبت و به روزرسانی حقوق و مزایای کارکنان در سامانه حقوق و مزایا، اطلاعات تمام نیرو‌های ساعتی، پاره وقت، قراردادی، حق التدریس، امریه، شرکتی به کارگیری شده، اطلاعات کارکنان رسمی، پیمانی، قرارداد کارمعین (مشخص)، قرارداد کارگری و ... در سامانه پاکنا، مورد نظر است.

میرصفدری تصریح کرد: بنابر قانون پنج ساله ششم توسعه و ابلاغیه ۴۸۵۷۹ مورخ ۹ آذرماه از سوی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی هر گونه پرداختی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی منوط به ثبت در این سامانه است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.