لزوم همکاری شهرداری یاسوج برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشارکت شهرداری یاسوج در اجرای طرح مرکز فرهنگی دفاع مقدس ضروری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ امیر عباس آسمند مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در نشست هم‌اندیشی با شهردار و شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به اختصاص ۱۳ هزار مترمربع زمین برای ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کنار پارک مهرورزی یاسوج گفت: این طرح باید از سه منبع ملی، استانی و شهرداری تأمین اعتبار شود که در این زمینه به همکاری بیشتری از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر یاسوج نیاز است.

او افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس علاوه بر اینکه می‌تواند مأمنی برای خانواده‌های شهدا و ایثارگران باشد، زیرساخت مناسبی برای تولید آثار فاخر و ماندگار در حوزه دفاع مقدس نیز است.
 
آسمند به طرح ساماندهی یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج هم اشاره کرد و گفت: شهرداری یاسوج اقدامات خوبی در زمینه آسفالت مسیر دسترسی به این یادمان انجام داد، اما نیاز است فضای سبز در محوطه پایین‌ دست یادمان ایجاد شود.
 
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان افزود: نقش شهرداری یاسوج در دوران دفاع مقدس به عنوان یکی از مداخل دانشنامه استانی دفاع مقدس در دستورکار قرار گرفته که امیدواریم شهرداری در این زمینه با انجام پژوهش‌های لازم همکاری بیشتری داشته باشد.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.