ارتش بالاترین آمار واگذاری اراضی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را دارد

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش بالاترین آمار واگذاری اراضی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را در کشور دارد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زینی وند، استاندار کرمان در آیین افتتاح ۳۹۶ واحد مسکونی ارتش در کرمان  به تقویت یگان پهبادی کویر در جنوب شرق کشور تاکید کرد و گفت: تقویت یگان پهبادی ، رصد و پایش و امنیت کویر و امنیت بین المللی را دارد.

او فرمانده جنوب شرق را فرمانده ای شجاع، عملیاتی، جهادی دانست که توانست احداث پروژه های منازل سازمانی را در کمترین زمان به پایان برساند.

استاندار کرمان گفت: ارتش با اقدامات خود در زمینه تهاتر زمین ها به دولت کمک کرده و توانست سرمایه های مرده را زنده کند.

او با بیان اینکه ارتش درکرمان اقدامات بزرگی را انجام داده است تصریح کرد: حل شدن مشکل آرامستان کرمان با واگذاری زمین ارتش، کمک در زمان بیماری کرونا، کنترل سیلاب های پر خطر و راه اندازی بیمارستان های صحرایی در زمان کروناو.... از جمله اقدامات موثر ارتش بود.

همچنین امیر سرتیپ دوم میرفرامرز حسینی معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش بالاترین آمار واگذاری اراضی برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را در کشور دارد که در این زمینه ۷۰۰ هکتار اراضی مهم این نهاد در کشور برای تامین مسکن واگذار شد.

امیر سرتیپ دوم میرفرامرز حسینی در ادامه افزود: ۱۵۰ هزار واحد مسکونی سهم ارتش از طرح اقدام ملی مسکن است که امیدواریم با حرکت جهادی ارتش، از آن بی نصیب نمانیم.

او با اشاره به تاثیر مسکن برای کارکنان دستگاه های اجرایی و رفع مشکلات مردم اظهار داشت: امیدواریم مسئولان به این حوزه توجهی خاص داشته باشد و از آن حمایت کنند، ۶۰ درصد سهم سبد خانوار در حوزه مسکن است و زندگی بدون مسکن دشوار است.

معاون مهندسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: مسکن در حوزه های اجتماعی تاثیرات دیگری دارد و ۱۱ تا ۱۳ درصد اشتغال کشور در حوزه مسکن است.

درپایان از دست اندرکاران اجرای پروژه ساخت مسکن ارتش در کرمان تجلیل شد.

انتهای پیام/س

 

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار