جهت عملیات فنی؛

تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری مسدود شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری برای عملیات فنی مسدود شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فرخ جمالی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: تقاطع غیرهمسطح شهید قهاری (پل روگذر میدان بار) از سمت بلوار شهید رجایی به بلوار آیت الله نجفی به منظور اجرای عملیات فنی و بهسازی از امروز /سه شنبه/ مسدود شد.

او افزود: این بلوار به درخواست شهرداری و با موافقت پلیس راهور به مدت یک هفته تا ۱۰ روز با هدف بهسازی مسیر برای خودرو‌ها مسدود شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از رانندگانی که قصد عبور از بلوار شهید رجایی به سمت بلوار نجفی و ارتش را دارند خواست تا پایان تعمیرات فنی و مهندسی از مسیر بلوار سید جمال، دوبرگردان برای عزیمت به سمت بلوار ارتش و آیت الله نجفی استفاده کنند.

جمالی اضافه کرد: با توجه به اینکه مسدود شدن تقاطع غیر همسطح میدان بار احتمال ترافیک در مسیر بلوار سیدجمال به سمت چراغ قرمز را افزایش می‌دهد به رانندگان توصیه می‌شود کمتر از بلوار شهید «رجایی» تردد داشته باشند.

او گفت: اجرای عملیات فنی برای بهسازی درز‌های انبساطی تقاطع غیر همسطح شهید قهاری با هدف پیشگیری از بروز آسیب در فصول مختلف در حال اجرا است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه اجرای این عملیات فنی و تعمیراتی هر هشت سال یکبار در تقاطع‌های غیرهمسطح ضروری است، اظهار داشت: تعمیرات فنی و مهندسی مسیر رفت و برگشت پل روگذر تختی و خواجه رشید ماه گذشته اجرایی شده و سطح سوم پل میدان بار نیز به تازگی به اتمام رسیده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/د.ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.