صف‌های خرید و فروش سهام در نهم آذر ماه

در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۴۸۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۴۹ واحدی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص کل بورس تهران، امروز سه شنبه (نهم آذرماه) در ابتدای معاملات با اُفت ۸۲۶ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحدی قرار گرفت.


بیشتر بخوانید


در ساعت ۹:۳۵ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۴۸۹ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۴۹ واحدی قرار گرفت. نماد‌های وبملت، فولاد و وتجارت در شاخص بورس اوراق بهادار تا به این لحظه تاثیر گذار هستند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۱:۱۰ دقیقه با اُفت ۲ هزار و ۷۴۱ واحد بر روی پله یک میلیون و ۳۶۱ و ۱۹۷ واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با با اُفت ۶۱۵ واحد بر روی پله ۳۷۳ هزار و ۵۶۰ واحدی قرار گرفت. نماد‌های وبملت، نوری و فارس تاثیرگذارترین نماد‌های بورسی هستند. نماد‌های وبملت، شستا و برکت نیز پر تراکنش‌ترین نماد‌های بورسی تا به این لحظه هستند.

شاخص کل بورس در ساعت ۱۲:۳۰ با اُفت ۶ هزار و ۸۴۶ واحدی بر روی پله یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد قرار گرفت. شاخص هم وزن نیز با اُفت هزار و ۶۸۰ واحدی بر روی سکوی ۳۷۲ هزار واحدی قرار گرفت.

از میان ۶۸۹ نماد ۴۲ نماد در صف خرید و ۱۱۶ نماد در صف فروش قرار دارند و شاخص فرا بورس نیز با اُفت ۴۳ واحدی بر روی پله ۱۹ هزار و ۴۶۰ واحدی قرار گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: صف خرید ، صف فورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار