تظاهرات در عسیلان یمن علیه متجاوزان سعودی-آمریکایی

ساکنان شهرستان عسیلان در استان شبوه یمن در محکومیت تداوم حملات و محاصره ائتلاف سعودی تظاهرات کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری الخبر الیمنی، ساکنان شهرستان عسیلان در استان شبوه در یمن در محکومیت تداوم حملات، تجاوزات و محاصره ظالمانه ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن و نیز ادامه تنش آفرینی اقتصادی و نظامی آمریکا علیه این کشور تظاهرات کردند.

تجمع اعتراضی ساکنان شهرستان عسیلان در استان شبوه برای محکومیت تشدید اقدامات و فشار‌های اقتصادی و نظامی آمریکا و تداوم حملات و محاصره ملت یمن امروز برگزار شد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات جنایت اعدام اسرا در ساحل غربی یمن و تمام جنایت‌های ائتلاف متجاوز سعودی آمریکایی علیه غیرنظامیان، مراکز و تاسیسات شهری و نیز سکوت جامعه جهانی در برابر این جنایت‌ها را محکوم کردند.

این تجمع اعتراضی با حضور علی حسین الفرجی استاندار المهره، احمد الحمزه معاون استاندار شبوه و سرتیپ صالح حاجب معاون فرمانده منطقه چهارم نظامی برگزار شد و شرکت کنندگان بر موضع اهالی شهرستان عسیلان در مخالفت با سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ملت یمن تاکید کردند.

این تجمع اعتراضی همه ساکنان استان شبوه و تمام یمنی‌ها را به بسیج عمومی و ادامه تامین منابع مالی و تسلیحاتی برای مبارزان در جبهه‌های نبرد با هدف آزادسازی سایر شهرستان‌های استان شبوه و نیز دیگر استان‌های اشغالی یمن از دست متجاوزان و مزدوران فرا خواند.

احمد الحمزه معاون استاندار شبوه نیز بر موضع اهالی شهرستان عسیلان در مخالفت با جنایت‌های متجاوزان و مزدورانشان و محکومیت این جنایت‌ها تاکید کرد.

وی افزود: برگزاری تجمعات اعتراضی پیام محکمی برای دنیا در افشای اقدامات ظالمانه و جنایت‌های غیر انسانی و وحشیانه متجاوزان سعودی و آمریکایی علیه ملت یمن است.

شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی در پایان با صدور بیانیه ای، آمریکا را مسئول اصلی این تجاوز وحشیانه اعلام کردند و همه یمنی‌ها را به بسیج عمومی و تامین نیاز‌های مالی و تسلیحانی جبهه‌های نبرد و مقابله با فشار‌های آمریکا، عربستان، اسرائیل و امارات فرا خواندند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر کلانتر
۱۸:۴۲ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
خلبانان رژیم صهیونیستی کودک کش سلاخ جنایتکار تروریست بجای آل یهود عربستان سعودی دارن مردم مسلمان یمن را بمباران می‌کنند
آخرین اخبار