فرمانده بسیج وزارت نفت:

بسیج مرز نمی‌شناسد

فرمانده بسیج وزارت نفت گفت: بسیج مرز نمی‌شناسد، در همه ادارات دولتی و خصوصی شاکله بسیج باید حضور داشته باشد و تفکر ایثار و شهادت را القا کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدعلی فلاح فرمانده بسیج وزارت نیرو امروز در نشست خبری هفته بسیج در اصفهان با بیان اینکه زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: ادامه راه شهدا کشور را با گذشت چهار دهه از انقلاب همواره روی پا نگه داشته و هر روز شاهد توسعه کشور هستیم.

وی با بیان اینکه مردم پای انقلاب ایستاده‌اند و اگر همه دنیا بخواهند نمی‌توانند این نهال را از ریشه خارج کنند، تصریح کرد: ما در بدترین شرایط شاهد ایستادگی و مقاومت مردم ایران بوده‌ایم و این امر همواره برای ما قابل احترام است.

فرمانده بسیج وزارت نفت با بیان اینکه در چهار دهه انقلاب دشمن تلاش خود را در همه عرصه‌ها از جمله شبیخون فرهنگی گرفته تا شرایط سخت و ناجوانمردانه تحریم‌های اقتصادی برای نابودی کشور به کار گرفته است، ادامه داد: این در حالی است که هر روز در کشور شاهد رشد و شکوفایی در بخش‌های مختلف علم و فناوری و اقتصادی هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در کشور در بسیاری از عرصه‌ها و به ویژه موشک به اوج رسیده‌ایم، گفت: امروز در کشور توانایی ساخت موشک با برد دو هزار کیلومتر را داریم.

فلاح با بیان اینکه اگر در کشور همه با هم باشیم و دل‌ها را به هم بدهیم قطعاً آینده روشنی را خواهیم داشت، افزود: اتحاد می‌تواند همه کارشکنی‌ها علیه نظام را از بین ببرد و به تعالی برسیم.

وی با بیان اینکه اگر تفکر ایثار و شهادت حاکم شود مسیر ما را به سمت تعالی سوق خواهد داد، ادامه داد: بسیج مرز نمی‌شناسد، در همه ادارات دولتی و خصوصی شاکله بسیج باید حضور داشته باشد و تفکر ایثار و شهادت را القا کند.

فرمانده بسیج وزارت نیرو با بیان اینکه امروز جنگ اقتصادی را داریم و این جنگ در کشور به اوج رسیده است، گفت:، اما هنوز ما ایستاده‌ایم و سعی داشته‌ایم اثرات آن کمتر در کشور احساس شود، خبرنگاران نیز در این بین سربازان گمنامی هستند که در این جبهه فعالیت دارند و با قلم خود می‌توانند راه‌های برون رفت از بحران را به همه مردم جامعه آموزش دهند.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار