فعالیت ۲۶ کارگزاری صندوق بیمه اجتماعی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۶کارگزاری این بیمه کار ثبت نام و تمدید قرارداد متقاضیان در استان را به عهده دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، عیسی کریمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: افرادی که سن آنان ۱۸ تا ۵۰ سال است می توانند برای قرار گرفتن زیر پوشش خدمات صندوق بیمه روستایی و عشایری به فرمانداری ها بخشداری ها و امور عشایر هر شهرستان مراجعه و از مزایای بازنشستگی، از کار افتادگی کلی و مستمری ماهیانه بهره مند شوند.

او تاکید کرد: در زمان حاضر۸۹۰ خانوار با جمعیت ۲ هزار و ۶۰۰ تن از خدمات مستمری صندوق بیمه روستایی و عشایر استان بهره مند هستند.

کریمی ابراز داشت: هر یک از خانوارهای زیر پوشش صندوق بیمه روستاییان و عشایر براساس نوع بیمه ای که انتخاب کرده اند ماهیانه بین ۶۵۰ تا یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مستمری ماهیانه دریافت می کنند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان اضافه کرد: هر یک از متقاضیان استان می توانند با پرداخت سالیانه ۳۹۰ هزار تا یک میلیون و ۱۴۰ هزار تومان زیر پوشش خدمات این بیمه قرار گیرند.

او تاکید کرد: کشاورزان غیرساکن در روستا، روستاییان و عشایر، شاغلان فصلی و ساکنان شهرهای زیر۲۰هزار تن، مربیان مهدکودک ها، رانندگان حمل بار و مسافر برون شهری در روستاها و شهرهای زیر ۲۰هزار تن و کارکنان مراکز و شرکت‌های وابسته به سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و دامپزشکی می‌توانند بیمه اجتماعی شوند.

کریمی افزود: این صندوق تاکنون ۲۷هزار خانواده کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت بیش از ۱۰۸ هزار تن را زیرپوشش خدمات بیمه روستایی عشایر قرار داده است.

او اضافه کرد: ارائه خدمات بیمه اجتماعی به کاهش فقر، بهبود زیرساخت‌های اقتصادی و در نتیجه توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی بخش کشاورزی، روستایی و عشایری منجر می شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار