اولین تصاویر از فصل سوم «زیرخاکی» منتشر شد

فصل سوم سریال «زیرخاکی» به کارگردانی جلیل سامان در حالی کلید خورده که قرار است این مجموعه تلویزیونی برای پخش در عید نوروز آماده شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در نخستین روز از تصویربرداری سریال «زیرخاکی» ژاله صامتی و رایان سرلک در یکی از محلات تهران مقابل دوربین سامان رفتند.

ضبط این سریال که برای پخش در نوروز ۱۴۰۱ از شبکه یک سیما تولید می‌شود، فعلاً در تهران ادامه خواهد داشت.

اولین تصاویر از فصل سوم «زیرخاکی» / پریچهر و کاوه مقابل دوربین جلیل سامان رفتند

فصل دوم «زیرخاکی» با به اسارت رسیدن فریبرز و ناصری به دست نیرو‌های بعثی در جبهه به پایان رسید.

چندی پیش با برگزاری بیست و یکمین دوره از جشن حافظ، ژاله صامتی به عنوان بهترین بازیگر زن کمدی و پژمان جمشیدی به عنوان بهترین بازیگر مرد کمدی به خاطر بازی در فصل‌های اول و دوم سریال «زیرخاکی» انتخاب شدند.

اولین تصاویر از فصل سوم «زیرخاکی» / پریچهر و کاوه مقابل دوربین جلیل سامان رفتند

بازیگران این سریال تولید مرکز سیمافیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، نادر فلاح، گیتی قاسمی، مریم سرمدی، خسرو احمدی، اکبر رحمتی، مهری آل‌آقا، اصغر نقی‌زاده، رایان سرلک و ستاره پسیانی، با حضور هومن برق‌نورد و هنرمندی نسرین نصرتی.

عوامل «زیرخاکی» هم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، طراح گریم: عباس عباسی، طراح صحنه: بهنام جعفری، طراح لباس: مهرناز اکبری، برنامه ریز: میثم نجفی، دستیار یک کارگردان: رضا شریفی، مدیر صدابرداری: جواد مقدس، طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی، تدوین: نیما حسن دوست، آهنگساز: آرش بادپا، منشی صحنه: مرجان تاجیک، مدیر تولید: جواد راهزانی، مدیر تدارکات: حسین لنجابی، عکاس: مهسا طیب طاهر، مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یونس نژاد محمدی
۲۲:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سریال خوبی هست ولی خوب آخرش معلوم نشد فرهاد چه بلایی سرش امده بود
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا
۲۳:۵۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
سلام در فصل سوم فرهاد می یادش
United States of America
ناشناس
۰۱:۱۰ ۲۵ اسفند ۱۴۰۰
زیرخاکی فصل چهارم ۱۴۰۱نوروزسلام رایگان تماشاکنید
Iran (Islamic Republic of)
arb
۰۰:۲۹ ۰۶ اسفند ۱۴۰۰
سریال خیلی خوبیه.فقط جای خانم گوهر خیراندیش خالیه.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۶:۰۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
درود و خداقوت بر کارگردان و نویسنده و بازیگران و همه دستندرکاران سریال زیرخاکی سریال بسیار جذاب و دیدنی و پر شور و نشاط و خنده دار و خانوادگی است امید که در این قسمت به ثروت زیرخاکی سکه های طلای گرانبهاش برسه و واقعا یه ثروتمند مومن سخاوتمند خردمند بشه این آرزو رو برای همه مستضعفین محرومین فقیران تهی دستان جهان از صمیم قلبمان از درگاه خداوند جل جلاله در واقعیت داریم تا خنده و شادی واقعی را بر چهره همه بینوایان عالم هستی ببینیم و همه مردم جهان در یک رفاه و سلامتی و امنیت و بهداشت در کمال عدالت اجتماعی و رفاه کامل انسانی حقوق بشرانه در کنار یکدیگر زندگی و کار و فعالیتهای شرافتمندانه حلال داشته باشند بدون استرسهای مختلف و بدون دغدغه داشتن برای آینده های نسلهایشان البته اگر ابلیس ملعون و لشکریان شیاطین جن و انسی ملعونینش بزارن که بشر به صورت اشرف مخلوقات زندگی شرافتمندانه ایی ذاشته باشد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
مثل همیشه منفی برای صلوات التماس دعا