مشاور رییس جمهوری:

رضایت خداوند از مسئولان در گرو رضایت مردم است

مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: راه رسیدن به خدا و کسب رضایتش از میان مردم می‌گذرد در واقع رضایت خداوند از مسئولان در گرو رضایت این مردم است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ماموستا عبدالسلام کریمی مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی در نشست جمعی از فرهیختگان و نخبگان اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: برای فراهم کردن زیرساخت‌ها در هر جایی اعتبار مساوی جواب نمی‌دهد استان سیستان و بلوچستان نیاز به اعتبارات و نگاه ویژه دارد.

وی با اشاره به اینکه ما نیازمند بودجه جهشی برای استان‌های هستیم که نسبت به سایر استان‌های دیگر کمتر توسعه یافته‌اند خاطرنشان کرد: برای پیشرفت باید همیشه در حال فعالیت باشیم این فعالیت‌ها جهاد و خدمت به مردم عبادت است.

مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به اینکه امام (ره) می‌فرماید این خدمت به مردم یکی از بزرگترین عبادت‌هاست تصریح کرد: نباید مردم را فراموش کرد آنان، ولی نعمتان ما هستند و بهترین مسوول کسی است که به مردم خدمت و کمک کند.

وی خاطرنشان کرد: اقوام مختلف و گوناگون در کشور گل‌های گلستان خدادادی هستند و این اختلاف قوم و مذهب مخلوق مصلحت و اراده خداوند است و خیری در این خلقت پروردگار وجود دارد.

ماموستا کریمی هفته وحدت یک هفته نیست بلکه نماد است باید این هفته تسری پیدا کند و تمام عمر ما در زندگی را در بر گیرد اظهارداشت: مسئول در هر شهرستان و استانی یک متخصص در درجه اول و دوم مجتهدی باشد که در کار اجتهاد کند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار