میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در وین:

معتقدم ایران اهدافی جدی در مذاکرات وین دارد

میخائیل اولیانوف، در توییتر خود ترکیب هیئت مذاکره کننده ایران را چشمگیر خواند و آن را دلیلی برای اهداف جدی ایران در مذاکرات تفسیر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، میخائیل اولیانوف، نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین المللی در وین، در واکنش به توییتی در مورد هیئت مذاکره کننده ایران، ترکیب هئیت جدید مذاکره کننده ایران در وین را چشمگیر توصیف کرد.

اولیانوف در واکنش به توییت عباس اصلانی، روزنامه نگار و پژوهشگر مرکز مطالعات راهبردی خاورمیانه، در حساب کاربری توییتر خود نوشت: «ترکیب جدید هیئت ایران در مذاکرات وین بسیار چشمگیر است! به عقیده من باید این ترکیب را دلیلی برای اهداف جدی ایران در مذاکرات تفسیر کرد.»

پیشتر عباس اصلانی در صفحه توئیتر خود درباره ترکیب هیئت مذاکره کننده ایران در وین، نوشته بود: «معاون رئیس بانک مرکزی ایران، معاون اقتصادی وزارت امور خارجه، معاون وزیر اقتصاد در امور بین المللی و معاون حقوقی وزارت خارجه، علی باقری مذاکره کننده ارشد ایران را همراهی می‌کنند.»

پس از انجام ششمین دور مذاکرات احیای توافق هسته‌ای در وین در تاریخ ۳۰ خرداد ماه سال جاری، چندی پیش، «علی باقری کنی» معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان، تاریخ برگزاری هفتمین دور این مذاکرات را ۸ آذرماه و در وین اعلام کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار