فرمانده مرکز مقاومت بسیج کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سفر خمین:

مشارکت ۱۷۲ میلیارد تومانی بسیجیان کشور در طرح اطعام مهدوی

یاوری در حاشیه افتتاح مسکن محرومین در خمین گفت: بسیجیان سراسر کشور ۱۷۲ میلیارد تومان در قالب بسته‌های معیشتی و غذایی گرم مشارکت داشتند.

عبدالله یاوری فرمانده مرکز مقاومت بسیج کمیته امام خمینی (ره) کشور در حاشیه افتتاح مسکن محرومین در روستای دهنو خمین در گفت و گو با خبرنگار  باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: بسیجیان سراسر کشور در طرح اطعام مهدوی در قالب بسته‌های معیشتی و غذایی گرم ۱۷۲ میلیارد تومان مشارکت داشتند.

یاوری افزود: در طرح پویش اطعام و احسان حسینی به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی هم ۵۴ هزار بسیجی پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی محله محور بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان مشارکت داشته اند.

او اضافه کرد: با توجه به تفاهم نامه منعقد شده سال گذشته بین سازمان بسیج مستضعفین و کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت بسیجیان در سطح کشور بسیار چشمگیر و عالی بوده است.

مؤمنی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی هم گفت: در سطح استان مرکزی ۴۰۰ گروه جهادی با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همکاری می‌کنند.

مؤمنی افزود: در حال حاضر ۲۷۲ واحد مسکونی با همت بسیجیان در دست ساخت است که ۸۱ واحد آن تحویل خانواده‌ها شده است.

او تصریح کرد: در کل هزارو ۶۶۸ واحد مسکونی برای محرومین و مددجویان استان مرکزی در حال ساخت است که امیدواریم هر چه سریعتر تمام این واحد‌ها آماده و به صاحبان اصلی آن که محرومین هستند، تحویل داده شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.