امام جمعه سمنان:

رویکرد دولت سیزدهم در برجام نتیجه‌محور است

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به مذاکرات پیش رو در روز هشتم آذر گفت: رویکرد دولت سیزدهم در خصوص برجام مذاکراتی نتیجه‌محور به سود کشور است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سمنان در مسجد تاریخی امام (ره) این شهر افزود: هر گونه توافقی در مساله برجام تنها در صورت لغو تمام تحریم‌های ظالمه علیه ایران اسلامی صورت می‌گیرد.

امام جمعه سمنان با تبریک پنجم آذر روز تشکیل بسیج مستضعفین و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص تاثیر حضور بسیج بر قدرت نظام جمهوری اسلامی ابراز داشت: بسیجیان همواره در میدان خدمت‌رسانی پیشگام باشند و در جنگ‌های سخت و نرم برای دفاع از جمهوری اسلامی ایفای نقش کنند.

وی افزود: بسیجیان همواره در حوزه‌های مختلف مانند اقتصادی و سایبری در راه خدا جهاد می‌کنند و این جهاد باید رو به پیشرفت و رویش حرکت کند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه علم و دانش جهان با سرعت در حال پیشرفت است گفت: اگر چه امکانات جمهوری اسلامی در این زمینه به اندازه کشور‌های پیشرفته نیست، اما نخبگان زیادی مانند شهیدان مجید شهریاری و محسن فخری‌زاده دارد که زحمات فراوانی در راه پیشرفت علمی کشور تحمل کردند و الگوی دینداری هستند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار