امام جمعه ریگان:

دولت، گرانی‌های سرسام آور را کنترل کند

حجت الاسلام رضازاده با اشاره به اینکه اولویت دولت باید معیشت و گرانی‌های افسار گسیخته باشد، گفت: دولت گرانی‌های سرسام آور را کنترل کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان با تبریک هفته بسیج  گفت:  بسیجی  خدا محوری را در کار خود قرار می‌دهد و  کار جوان بسیجی، برای رضای خدا است. 

او  با بیان اینکه  بسیجی در عمل جهادی خود با خدای خود معامله می‌کند، افزود: مولفه دیگر بسیجی آن است که اهل فن و صاحب بصیرت است و وضعیت سیاسی، فرهنگی و  اجتماعی خود را می‌شناسد و با تحکیم بر شاخصه ها و آموز‌های خود می تواند پدید‌ه های سیاسی را درک کند. 

حجت الاسلام رضا زاده بیان داشت: بسیجی عارفی گوشه نشین نیست و فارغ از اجتماع زیست نمی‌کند و با تیز بینی در صحنه وارد می شود.

او به شهادت دانشمند هسته‌ای شهید فخری زاده اشاره و گفت: آن شهید تمام تلاش خود در زمینه علم هسته‌ای را انجام داد.

امام جمعه ریگان با بیان اینکه ما در زیر پرچم رهبری نظام اسلامی قرار داریم، گفت: آمریکا با جو سازی‌های خود تحریم را شروع کرده و افراد و شرکت‌های زیادی را تحریم کرده است.

نمازجمعه ریگان

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اولویت دولت باید معیشت و گرانی‌های افسار گسیخته باشد، تصریح کرد:  دولت گرانی‌های سرسام آور را کنترل کند.

حجت الاسلام رضا زاده با اشاره به اینکه لزوم برخورد با حقوق‌های نجومی مطالبه رهبر است، عنوان کرد: ۵ سال است که از مطالبه رهبری در برابر حقوق‌های نجومی می‌گذرد و بعضی‌ها اعتقادی به این ناهنجار‌های زشت ندارند. 

او با اشاره به اینکه خانواد‌ه هایی با حقوق اندک بهزیستی و کمیته امداد زندگی خود را سپری می‌کنند، تصریح کرد: دولت انقلابی باید جلوی این حقوق‌های نجومی را بگیرد تا محرومان جامعه با حقوق و مزایای لازم، زندگی خود را سپری کنند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار