نقش دولت در اقتصاد باید تسهیلگری باشد، نه تصدی‌گری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: سعی ما در مجموعه استانداری اصفهان این است که بتوانیم در مسیر تسهیل و رفع موانع تولید حرکت کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان صنعتگران را جهادگران عرصه اقتصاد دانست و گفت: اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و صنعتگرانی که در مقابل این جنگ قرار گرفته اند، جهادگر هستند و باید از همه این جهادگر قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: از فعالان اقتصادی تقاضا می‌کنم که پشتیبان سیاست‌های اقتصادی دولت باشند، البته دولت نیز باید به جای تصدی گری، رویکرد تسهیل گری داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان افزود: تلاشمان این است که بتوانیم فضای توام با آرامش را برای صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی ایجاد کنیم تا بدون دغدغه به فعالیت‌های خود بپردازند.

وی، همچنین ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه را حلقه مفقوده حوزه اقتصاد دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد ارتباط و اعتماد متقابل بین صنعت و دانشگاه، رویکرد حل مشکل حلقه مفقوده این روز‌های اقتصاد کشور است و باید تلاش کرد که این ارتباط عملیاتی شود.

نقش با تاکید بر اینکه صنایع ما برای رفع مشکلات خود باید به دانشگاه اعتماد کنند، تصریح کرد: مجموعه‌های اقتصادی مشکلات عدیده‌ای دارند که مسیر رفع آن‌ها از دانشگاه می‌گذرد.

منبع:ایسنا

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار