یک مرکز تحقیقاتی صهیونیستی خبر داد:

همکاری گسترده اسراییل و آمریکا در حمله به مواضع گروه‌های شیعی نزدیک به ایران در سوریه

یک مرکز تحقیقاتی صهیونیستی اعلام کرد آمریکا و اسرائیل مسئول حملات اخیر به مواضع نیرو‌های مقاومت شیعی در سوریه هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الگماینر، مرکز آلما، یکی از مراکز تحقیقاتی صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد: واشنگتن و تل آویو در حمله به مواضع گروه های شیعی نزدیک به ایران همکاری دارند. در هر حمله اهداف متفاوت بودند. هدف اصلی حملات به سوریه از نظر جغرافیایی در شرق سوریه یعنی مناطقی از البوکمال، المیادین و دیرالزور متمرکز شده است. اینجا همان جایی هستند که نیرو‌های مقاومت در آن مستقر شده اند. حمله به این مناطق بر عهده آمریکاست.

این مرکز تاکید دارد: بخشی از سوریه که حمله به آن برعهده اسرائیل است شامل بخش‌هایی از مناطق شمالی، مرکزی و غربی سوریه می‌شود که البته تمرکز این حملات بر روی دمشق و مناطق پالمیرا، حمص، لاذقیه و طرطوس است. هدف اصلی از حملات به این مناطق ضربه زدن به توان تسلیحاتی نیرو‌های مقاومت حزب الله و سامانه‌های پیشرفته موشکی مستقر در آن است.

این گزارش مدعی است: در سه ماه گذشته آمریکا و اسرائیل حداقل ده حمله هوایی را علیه نیرو‌های مقاومت شیعی نزدیک به ایران در این مناطق انجام داده اند. در این میان، منطقه البوکمال در شرق سوریه که محل تجمع نیرو‌های مقاومت است از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده است.

این مرکز صهیونیستی می گوید  در سه ماه گذشته آمریکا و اسراییل در حملات مختلف هوایی توانسته اند پایگاه‌های نظامی و تسلیحات جنگی بسیاری را نابود کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۰۵ آذر ۱۴۰۰
اسراییل خبیث را باید هدف قرارداد.
آخرین اخبار