در دیدار با جانسون؛

رئیس رژیم صهیونیستی خواستار سخت‌گیری در مورد مسئله هسته‌ای ایران شد!

رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با نخست وزیر انگلیس در مورد برنامه هسته‌ای ایران ادعا‌هایی را مطرح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، اسحاق هرتزوگ، رئیس رژیم صهیونیستی در دیدار با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس در مورد مسائل گوناگون از جمله مذاکرات هسته‌ای ایران بحث کردند.

هرتزوگ در مورد مذاکرات هسته‌ای به بوریس جانسون مدعی شد: از متحدان خود در ۵+۱ انتظار داریم تا جای ممکن در مورد ایران سخت‌گیری کنند و اگر تمام گزینه‌ها [علیه ایران] روی میز باشد ممکن است اوضاع را به نحو بهتری تغییر دهد.

او در ادامه ادعا کرد: ایران در مورد مسئله هسته‌ای خود صادقانه عمل نمی‌کند.

رئیس رژیم صهیونیستی علیه حماس نیز سخن گفت و از بوریس جانسون به خاطر قرار دادن نام این گروه در لیست گروه‌های تروریستی تشکر کرد و گفت: این پیامی مهم برای سازمان‌های تروریستی و افراطیون دنیاست که تلاش می‌کنند اوضاع را در غرب آسیا خراب کنند.

گفتنی است دور ششم مذاکرات هسته‌ای ایران در تاریخ ۳۰ خرداد ماه سال جاری و در وین برگزار شد. دور بعدی این مذاکرات به زودی و در تاریخ ۸ آذرماه آغاز خواهد شد. آمریکا در همین راستا خواستار گفت‌وگو با ایران شده است. ند پرایس، سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در این خصوص گفته بود خواستار از سرگیری گفت‌وگو‌ها برای رسیدگی به موارد اختلافی با ایران است.

این در حالی است که دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری خود از برجام خارج شد. علی‌رغم خروج آمریکا، ایران همچنان در توافق هسته‌ای باقی مانده و در چارچوب قوانین آن، غنی‌سازی اورانیوم خود را افزایش داد.

نزدیک شدن به مذاکرات با ادعا‌های جدید مقامات رژیم صهیونیستی همراه شده است. روز گذشته، «آویگدور لیبرمن» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران ممکن است تا پنج سال آینده به سلاح هسته‌ای دست یابد و مذاکرات پیش رو کمکی به کاهش سرعت آن نخواهد کرد.

نفتالی بنت نیز در همین خصوص روز گذشته اعلام کرد که این رژیم در مرحله حساسی از ستیز با ایران قرار دارد و حتی اگر ۵+۱ به توافق بازگردد، این رژیم خود را به هیچ توافقی محدود نخواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
جناب آقای رییس رژیم صهیونیستی، میدونی مردم ایران دنبال بهانه میگردند تاشماروتوی همون تل آویو و حیفا خفه کنند و بریرنتون توی دریا؟، نمیدونی بدون که حزب ا...وحماس منتظراشاره ماها هستند تا سراسرتل آویو و موشک بارون کنند.جوونهای مومن ایران آرزوشونه که بااسرائیل بجنگند و ترتیبشونوبدن تادیگه اسمی ازصهیونبست و رژیم صهیونبستی دردنیا نمونه.
آخرین اخبار