رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

مسئولان حوزه قضایی به حفظ حقوق بیت المال مکلف هستند

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مسئولان حوزه‌های قضایی مکلف هستند از حقوق عمومی به ویژه در زمینه حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی تلاش کنند.

به گزارش مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه مسئولان حوزه قضایی خوشاب، یکی از سیاست‌های دستگاه قضایی را دفاع از حقوق عامه دانست و گفت: مسئولان حوزه‌های قضایی مکلف هستند با تمام توان و با استفاده حداکثری از ظرفیت‌های قانونی از حقوق عمومی به ویژه در زمینه حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی تلاش کنند.

او ضمن گرامیداشت هفته بسیج، حضور نیرو‌های مردمی در صحنه‌های مختلف ازجمله در دوران دفاع مقدس را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موثر دانست و افزود: نهاد کارآمد بسیج نمونه بارز حضور تاثیرگذار آحاد مردم در صحنه‌های گوناگون است که باید در راستای ترویج فرهنگ این شجره طیبه تلاش مضاعف صورت پذیرد.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به کسب موفقیت‌های مجموعه قضایی خراسان رضوی در زمینه ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های قضایی ادامه داد: همه ما باید تلاش کنیم تا متعاقب ایجاد اختلاف، اصلا پرونده‌ای تشکیل نشود و چنانچه پرونده قضایی هم تشکیل شد با وساطت بزرگان، فرهیختگان  ختم به خیر شده و به صلح و سازش بینجامد.

صادقی بیان کرد: حضور نخبگان، بزرگان و نیرو‌های مردمی معتمد در حل مسائل اجتماعی و همچنین در موضوع پیشگیری از جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار مفید و ارزشمند است.

حضور نخبگان و بزرگان در پیشگیری از جرم

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و خدمات جعفر طیار صابری، رئیس دادگستری سابق خوشاب، براتعلی محمدی به عنوان رئیس جدید حوزه قضایی خوشاب معرفی شد.

حضور نخبگان و بزرگان در پیشگیری از جرم


انتهای پیام//ع. ظ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار