فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی آذر۱۴۰۰

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی سیستان ویلوچستان از فراخوان مشمولان وظیفه، اعزامی پایه خدمتی آذر ماه سال۱۴۰۰ در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  سرهنگ ابراهیم محمودی جهانتیغ معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی سیستان ویلوچستان گفت: تمامی مشمولان استان در مقاطع مختلف تحصیلی که برگ آماده به خدمت یکم آذر ماه دریافت کرده اند، با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی پلیس+۱۰، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

وی افزود: مشمولان باید قبل از اعزام با مراجعه به نزدیکترین مراکز بهداشت محل سکونتشان از نظر ابتلا به ویروس کرونا اطمینان حاصل کنند.

وی یادآور شد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعیین شده، غیبت محسوب شده و برابر ماده ۱۰ و ۵۸ قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان رفتار خواهد شد.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: مشمولان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال‌های سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ و @vazifeh_ir از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار