فرمانده انتظامی استان زنجان خبرداد؛

آغاز اجرای طرح زمستانه ترافیکی پلیس در استان زنجان

سردارجهانبخش از آغاز طرح زمستانه ترافیکی پلیس در زنجان خبر داد و گفت:هدف از این رزمایش ارتقاء ایمنی و حراست از جان شهروندان است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:امروز ما هست و نیست مان را مدیون فداکاری خط شکنان و بسیجیان می‌دانیم مکتبی که امام خمینی (ره) در بدنه نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کرد.

او با بیان اینکه مهمترین دلیل استحکام و دوام توسعه توانمندی نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون این مکتب متعالی است، افزود: مکتبی که کماکان ساری و جاری است، دیروز در چهره رزمندگان اسلام و امروز در سطحی بالاتر برای توسعه و تعمیق عمق امنیت فعالیت می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تأکید بر نقش بسیار مهم و انکار ناپذیر انسجام و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در اجرای موفقیت آمیز طرح زمستانه، گفت: امسال با این رزمایش و نمایش توانمندی بخشی از مقدورات استان زنجان را به نمایش می‌گذاریم.

سردار جهانبخش بابیان اینکه هدف از این رزمایش ارتقاء ایمنی در محور‌های مواصلاتی است، ادامه داد: هدف اصلی این طرح حراست از جان شهروندان و مسافرینی است که به فراخور مبداء و مقصد از محور‌های مواصلاتی استان زنجان تردد می‌کنند.

اوبا اشاره به اقدامات سال گذشته پلیس در حوزه کاهش جان باختگان جاده ای، گفت: پارسال با اجرای طرح زمستانی جان باختگان جاده‌ای ۳۸ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه امروز طرح زمستانه پلیس آغاز و تا ۲۳ اسفند ادامه دارد، افزود: ۶۸ تیم از پلیس راه در این طرح دخیل هستند.

او با بیان اینکه ۱۱ پایگاه و ۲۲ واحد گشتی و یک بالگرد از مجموعه هلال احمر در این طرح مشارکت دارند، ادامه داد: ۳۹ پایگاه و ۵۸ آمبولانس ویژه از اوژانس در این طرح مشارکت دارند.

سردار جهانبخش بابیان اینکه ۳۹ دستگاه از امداد خودرو و بخش خصوصی در این حوزه فعال خواهند بود، گفت: ۳۱ راهدار خانه با به کارگیری ۵۰۰ نیرو و ۲۸۰ دستگاه از انواع ماشین آلات و ۱۵۰ اکیپ در این طرح با پلیس مشارکت خواهند داست.

فرمانده انتظامی استان زنجان ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون آمار جان باختگان جاده‌ای نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه در جرائم رفتاری حادثه ساز، ۱۸ درصد کاهش اعمال قانون داشته ایم،افزود: بیشترین تلفات در راه‌های فرعی و راه‌های مواصلاتی استانی است که از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تأکید بر نقش بسیار مهم و انکار ناپذیر انسجام و هماهنگی دستگاه‌های مختلف در اجرای موفقیت آمیز طرح زمستانه، گفت: اجرای رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور استان زنجان با تلاش و همت بلند دستگاه‌های دخیل، چون راهداری، اورژانس، هلال احمر، امداد خودرو، آتش نشانی، شهرداری و نقش اثرگذار اصحاب رسانه از اول آذر ماه تا ۲۳ اسفند ماه تداوم خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.