مدیرکل تعزیرات لرستان:

دخالت سالن‌های زیبایی در امور پزشکی ممنوع است

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: دخالت افراد فعال در سالن‌های آرایشی و زیبایی در امور پزشکی ممنوع است و به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، حمید القاصی مهر،مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان بیان کرد: دخالت غیر مجاز واحد‌های آرایشگری در امور پزشکی ممنوع بوده که در این راستا سالن‌های آرایشی زیبایی متخلف پلمب شده است.

وی اظهار داشت: در بازرسی رییس شعبه گشت سیار تعزیرات حکومتی، کارشناسان و بازرسان سازمان صنعت معدن و تجارت، اصناف و نیروی انتظامی از سالن‌های آرایش و زیبایی خرم آباد، دخالت برخی واحد‌ها در امور پزشکی، خدمات زیبایی و پوست شامل تتو، تزریق ژل و بوتاکس محرز بود که تعطیل شدند.

وی ادامه داد: در این راستا دستگاه‌های کوکتل پوست، تتو، تزریق چربی و هیدرودرم از این واحد‌ها ضبط شده است و پرونده تخلفاتی آن‌ها با تاکید و قید فوریت جهت سیر مراحل قانونی در تعزیرات حکومتی شهرستان خرم آباد تشکیل شد.

انتهای پیام/ب

القاصی مهر گفت: دخالت در امور پزشکی و زیبایی بدون مجوز قانونی، حضور مستمر و نظارت پزشک، غیر قانونی و ممنوع می‌باشد و با افرادی که با این عمل باعث تهدید سلامت افراد شوند برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.