مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام خبر داد؛

خدمات کمیته امداد به خانواده‌های زندانی / از خدمات حمایتی و معیشتی تا توانمندسازی و اشتغال

طاهری گفت: کمیته امداد در راستای رسالت خود در خدمت به اقشار آسیب پذیر خدمات گوناگونی را به خانواده‌های نیازمند دارای زندانی ارائه می‌دهد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، رضا طاهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در دیدار با مدیرکل امور زندان‌های استان ایلام، گفت: یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجوی دارای زندانی علاوه بر خدمات حمایتی و معیشتی ایجاد اشتغال برای آن‌ها و توانمندسازی این قشر است.

او با عنوان اینکه در قالب تفاهم نامه منعقد شده همچنان آماده ارائه خدمت به خانواده‌های نیازمند زندانی هستیم افزود: هدف ما این است این خانواده‌ها در آینده بتوانند زندگی خود را اداره و دچار مشکلات اجتماعی بیشتری نشوند.

مدیرکل امور زندان‌های استان ایلام نیز در این دیدار گفت: ارائه کمک‌های حمایتی و معیشتی به خانواده‌های زندانی از برنامه‌های مشترک کمیته امداد و اداره کل امور زندان‌ها است.

احسانی افزود: در چهارچوب برنامه‌های اجتماعی و در راستای کاستن از مشکلات مددجویان زندانی با همکاری کمیته امداد خدمات گوناگونی به این قشر ارائه می‌شود و در یک سال گذشته در همین راستا بیش از ۳ هزار سبد معیشتی به این خانواده‌ها کمک شده است.

او ادامه داد: به منظور مشارکت دادن قشر نیکوکار در دستگیری از نیازمندان نیز تلاش ما این است که علاوه بر نیکوکاران استان، خیرین استان‌های دیگر را نیز در این برنامه‌ها مشارکت دهیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.