تیم «دریاچه ارومیه» قهرمان لیگ دسته یک تفنگ کشور شد

رییس هیات تیراندازی آذربایجان‌غربی گفت: تیم دریاچه ارومیه نماینده استان در رقابت‌های لیگ دسته یک سلاح‌های بادی در رشته تفنگ بانوان به مقام قهرمانی دست یافت و برای اولین بار راهی لیگ برتر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حیب الله قربانی افزود: تیم «دریاچه ارومیه» با ترکیب ساینا تیموری، فاطمه عبداللهی، طلا قلی پور، ثمین غلامی، آیسان منصور و پانیز خرم مسلک و با مربیگری سولماز نقی لو در این مسابقات شرکت کرد که موفق شد با کسب ۹ برد در ۹ بازی و بدون شکست به مقام قهرمانی دست یابد.

وی اضافه کرد: در آخرین روز این مسابقات تیم «دریاچه ارومیه» تیم «شهید چمران میبد» را شکست داد.

وی گفت: تیراندازان تیم «دریاچه ارومیه» همگی در رده سنی جوانان بودند که موفق شدند در بین ۱۰ تیم حاضر برای اولین بار در رشته تفنگ راهی لیگ برتر شوند.

رییس هیات تیراندازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: بعد از نماینده استان، تیم‌های «نزاجا» و «خلیج بوشهر» عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند.

قربانی گفت: مسابقات لیگ برتر سلاح‌های بادی در رشته تفنگ طی سه هفته آینده برگزار خواهدشد و تیم «دریاچه ارومیه» در این رقابت‌ها حضور خواهدیافت.

وی افزود: هم اکنون نیز "ساینا تیموری" تیرانداز نوجوان ارومیه‌ای عضو تیم ملی بزرگسالان است و به مربیگری سولماز نقی لو مربی استان برای حضور در بازی‌های آسیایی آماده می‌شوند.

مسابقات لیگ دسته یک سلاح‌های بادی در رشته تفنگ با حضور ده تیم نزاجا، تیگرا، خلیج بوشهر، دریاچه ارومیه، هیئت قم، هیئت البرز، فولاد هرمزگان، پاس، شهید چمران میبد و سام‌سها گستر مازندران در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.