مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان:

دریافت بیش از ۲۷ هزار نامه در جریان سفر رئیس جمهور به زنجان

همپا گفت:کاربران بخش ارتباط گیری حداکثر۳بار مجازبه تماس باصاحبان نامه هایی هستند که اطلاعات درج شده در آن ها ناقص است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، همپا مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان گفت: زنجان دهمین مقصد از سفرهای  استانی رئیس جمهور بود که روز پنجشنبه ۲۷ آبان ماه انجام شد.

او افزود: همزمان با سفر ریاست جمهور و هیئت همراه به استان زنجان رسیدگی به درخواست های مردمی از طریق سامانه ۱۱۱ از روز چهارشنبه و دریافت نامه از روز پنجشنبه ۲۶ و ۲۷ آبان ماه در زنجان آغاز شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان ادامه داد: طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه  ۲۰ هزار و ۱۸۲ تماس از طریق تلفن ۱۱۱ دریافت و ثبت شده است.

همپا بااشاره به اینکه ۲۸۰ کاربر در حال بررسی نامه های دریافتی از سوی مردم هستند، گفت: در صورتی که نویسندگان نامه ها اطلاعاتی از قبیل نام و نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد، کدملی، شماره تماس و آدرس محل سکونت را در متن نامه خود قید نکرده باشند همکاران فعال در بخش ارتباط گیری طی تماس تلفنی با آن ها نسبت به رفع نواقص نامه اقدام خواهند کرد.

او با تأکید بر اینکه کاربران بخش ارتباط گیری حداکثر ۳ بار مجاز به تماس با صاحبان نامه هایی هستند که اطلاعات درج شده در آن ناقص است، افزود: با توجه به اهمیت این موضوع مردم بایستی در اسرع وقت به تماس های همکاران ما در این بخش پاسخ دهند، چراکه در غیر اینصورت نامه های آن ها بایگانی شده و ترتیب اثر داده نخواهد شد.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان ادامه داد:رسیدگی به امور نامه ها توسط ۲۸۰ کاربر و تماس با نویسندگان نامه‌ها به همت ۲۰۰ نفر از همکاران انجام می شود.

همپا بابیان اینکه  همکاران فعال در بخش رسیدگی به وضعیت نامه ها به صورت ۲ شیفت در مجموعه فعالیت می کنند، گفت: از مجموع ۲۷ هزار نامه رسیده  به وضعیت ۱۰ هزار نامه طی دیروز جمعه رسیدگی شده است.

او  افزود: رسیدگی به وضعیت نامه های دریافتی نهایتا تا روز دوشنبه به اتمام رسیده و برای طی مراحل بعدی به مراجع ذیصلاح ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.