کشف و ضبط ۷۰ کیلوگرم تریاک در راور

رئیس دادگستری راور از کشف مواد مخدر تریاک در شهرستان راور با تلاش و هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رئیس دادگستری و رئیس شورای پيشگيری از وقوع بزه شهرستان راور از کشف مواد مخدر تریاک در شهرستان راور با تلاش و هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خبر داد.

ابوالفضل فرح بخش در تشریح این گفت: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه و مبارزه توامان با حاملین و قاچاقچیان مواد مخدر، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان از جابجایی یک محموله مواد مخدر تریاک از راور به یزد مطلع شدند.

فرحبخش افزود: محموله کشف شده به میزان ۷۰ کیلوگرم تریاک می باشد که با تسلط اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر شناسایی و توقیف شد.

مجتبی استوارزاده معاون دادستان شهرستان راور نیز در رابطه با جزئیات این خبر گفت:با دستور قضایی و رصد اطلاعاتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر راور میزان ۷۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در این شهرستان کشف شد.

او اظهار داشت: حسب کسب گزارشی مبنی بر قصد انتقال مواد مخدر از شهرستان راور به مقصد یزد، با دستور دادستانی مامورین انتظامی اقدامات پلیسی را جهت شناسایی شخص مورد نظر انجام دادند.

استوار زاده عنوان کرد: در بازرسی مامورین از خودروی پژو ۲۰۶ مقدار ۷۰ کیلوگرم تریاک کشف می شود و یک نفر متهم دستگیر می شود و تحقیقات جهت شناسایی سایر مرتبطین آغاز شده است.

معاون دادستان راور از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک در زمینه مواد مخدر مراتب را به مراجع قضایی و انتظامی اعلام نمایند تا با قاچاقچیان در سریع‌ترین زمان ممکن برخورد شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار