کتاب «خون و نمک» در دلیجان رونمایی می‌شود

همزمان با هفته بسیج کتاب «خون و نمک» در دلیجان رونمایی می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سرهنگ مهدی نباتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلیجان در جمع خبرنگاران، گفت: همزمان با هفته بسیج و با حضور سردار جعفری و خانواده شهدا و ایثارگران مراسم رونمایی از کتاب «خون و نمک» در دلیجان برگزار می‌شود.

سرهنگ نباتی افزود: رزمایش جهادگران بسیجی و اعزام تیم‌های پزشکی به نقاط محروم و اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای خدمات‌رسانی به بیماران کرونایی از مهمترین برنامه‌های سپاه روح‌الله در هفته بسیج است.

او اضافه کرد: ۳۰۰ بسته معیشتی و نوشت افزار در قالب کمک مومنانه و پویس «همکلاسی مهربان» به خانواده‌های نیازمند این شهرستان اهدا می‌شود و تجلیل از جهادگران و بسیجیان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با هدف تحکیم بنیان خانواده برای بانوان و زوج‌های جوان و همایش سواد رسانه از برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در دلیجان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دلیجان بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری مسابقات ورزشی، ارایه خدمات پزشکی رایگان، پویش نذر خون، میز خدمت مسئولان، همایش بزرگ اقتدار بسیج و طرح قرارگاه محله‌ای اسلامی از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در دلیجان است.

او ادامه داد: ساخت ۱۰ واحد مسکونی با کمک خیران برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی دلیجان در دستور کار بسیج این شهرستان است و یک واحد مسکونی برای خانواده دارای ۲ معلول همزمان با هفته بسیج تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.