گزارش نشریه پرتغالی از آشتی طارمی با اسکوچیچ

نشریه پرتغالی ابولا از پایان اختلافات میان طارمی و سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه معتبر ابولا نوشت، ماجرای دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو حل شد. این جنجال منجر به حذف نام این مهاجم از بازی با لبنان و سوریه شد، اما این مهاجم گلزن ماه فوریه برای ۲ بازی مقابل عراق و امارات به تیم ملی بازمی گردد.

در ادامه این خبر آمده است، ماجرا به ماه اکتبر (مهرماه) برمی‌گردد که مربی به نظم تاکتیکی بازیکنان ایرانی اشاره کرد و گفت خیلی‌ها در این زمینه ضعف دارند. طارمی از صحبت‌های سرمربی خوشش نیامد و در توییتر رسمی خود نظر مخالف خود را اعلام کرد. این مهاجم نوشت، "می‌خواهم بگویم بازیکنان ایرانی علاوه بر تکنیک فردی و قدرت بدنی، دانش تاکتیکی بالایی از فوتبال دارند. متاسفانه مشکل چیز دیگری است. زنده باد ایران»

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این گفته‌ها را نپسندید و تصمیم گرفت او را به تیم ملی دعوت نکند. او گفت:" تیم ملی فوتبال ایران متعلق به همه ایرانی‌ها است نه یک بازیکن یا مربی. طارمی قطعا بازیکن بزرگی است و ما به بازیکنانی مثل او نیاز داریم، اما در عین حال ارزش‌هایی وجود دارد که باید به آن‌ها احترام بگذاریم. "


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
طارمی با طاقچه بالا گذاشتن خودشو از جام جهانی محروم میکنه. تیم بدون اونم قویه.
Iran (Islamic Republic of)
مرگ بر آمریکا
۱۹:۳۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
خود تحریمی نکنیم حالا گفته بالا چشم مربی ابرویه مربی باید دعوتش می کرد ولی بازیش نمیداد این بیشتر بازیکن ناراحت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
این بازیکن خسته کرد همه رو ، مث بچه ها قهر و آشتی ، اگه کریس رونالدو هم برای پرتغال همچین حاشیه ای درست کنه میندازنش بیرون، حالا طارمی ... شب و روز نزاشتن خبرها فقط طارمی "قهر کرد "آشتی کرد" گوشی جواب نداد "رفت" برگشت "آرزو کرد ولش کنید. این ادم به خاطر تیم ملی حاضر نشد حتی یه عذرخواهی مصلحتی بکنه آقا نخواستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
درود بر طارمی
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۳۶ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
شاید مشکل اسکوچیچ با آقای طارمی حل شده باشد لاکن مشکل توهین اسکوچیچ به همه بازیکنان و همه مردم ایران حل نشده و او باید به همراه مسئولین فدراسیون بابت توهینشان از مردم ایران عذر خواهی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
جالبه که خبرهای کشورمون باید از نشریه کشورهای دیگه بشنویم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
در بازی های تیم ملی ایران با لبنان و سوریه اصلا غیبت مهدی طارمی محسوس نبود تیم ملی به بازیکن خاصی وابسته نیست ده ها بازیکن در ایران هستند که نبود طارمی تمارض را پر می کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
این دو تیم تیم های درجه سوم هستند لطفا کارشناسان نظر بده طارمی تو اروپا سومین بازیکن تاثیر بین المللی هست حتی از محمد صلاح بالاتره قدر طار می رو باید دانست
.
Netherlands
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
امیدوارم درست باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
طارمی بهترینه
آخرین اخبار