تاکید استاندار اردبیل بر حمایت از سرمایه گذاری در حوزه کسب و کار نو

استاندار اردبیل گفت: سرمایه گذاری در حوزه کسب و کار‌های نو می‌تواند فرصت‌های بزرگ اشتغالزایی را برای استان رقم بزند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: سرمایه گذاری در کارهای نو که در استان عملیاتی شده، در بسیاری مواقع موفق بوده و لازم است حمایت های لازم و تسهیل روند اجرای آن انجام شود.

وی بیان کرد: برای رفع برخی مغایرت ها نیز لازم است حوزه های مرتبط، راهکارهای دیگری به سرمایه گذاران ارایه دهند تا کارهای بزرگ و با ظرفیت بالای اشتغالزایی دچار تعلیق نشود.

استاندار اردبیل حمایت از سرمایه گذاری و تولید را از اولویت های دولت در استان برای ارتقای شاخص های اقتصادی و همچنین اشتغال جوانان ذکر کرد و خواستار همکاری بانک ها و مدیران در این خصوص شد.

عاملی به وجود برخی مشکلات سیستمی در روند سرمایه گذاری ها در برخی دستگاهها اشاره کرد و گفت: با هوشیاری به موقع مدیران، می توان از ظرفیت های مختلف برای خروج واحد تولیدی از رکود که به دلایل سیستمی دچار تعلل شده است، اقدام کرد.

عبدالله طباطبایی،  دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز در این جلسه با تاکید بر حمایت از حوزه تولید و اشتغال به نفع مردم، این اقدامات را گامی برای ایجاد اشتغال و کاستن از مشکلات دانست.

او همچنین رعایت قانون از سوی بنگاههای اقتصادی بزرگ استان در تامین حقوق دستگاهها را نیز ضروری خواند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.