ذوالفقارنسب: حضور ایران در جام جهانی قطر را باید مسجل دانست/ تیم سوریه اسیر بازی ما شده بود

کارشناس فوتبال درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر سوریه توضیحاتی را بیان کرد.

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی سوریه در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اظهار کرد:  بازی خوب و با صلابتی را از سوی ملی پوشان‌ تماشا کردیم و ملی پوشان  با یک شرایط خوب تیم سوریه را شکست دادند. اکنون هم با این پیروزی و اختلاف امتیازی ایجاد شده با سایر تیم‌ها از هم اکنون باید حضور ایران در قطر را مسجل دانست.

او ادامه داد: بردن تیم ملی سوریه نشان از شایستگی بالای بازیکنان و‌همچنین‌کادرفنی دارد و هم یک موفقیت خوب برای فوتبال ما محسوب خواهد شد. تمام بازیکنان خوب بودند اگر چه می‌توانستیم در صورتی که بازیکنان از موقعیت های به دست آمده استفاده می کردند با نتیجه ای  به مراتب سنگین تر تیم  سوریه را مغلوب کنیم.در تمام دقایق، بازی در اختیار ایران‌بود و تیم میزبان سردرگم و اسیر بازی خوب ما شده بود.

ذوالفقار نسب گفت: به نظرم خیلی خوب کادرفنی تیم ملی فوتبال و آنالیزور‌ها نقاط ضعف و قوت حریف را تجزیه و تحلیل کرده‌ بودند و همین عاملی شد تا راحت به نقاط آسیب پذیر آنها ضربه بزنیم. آنقدر بازیکنان ما مسلط و آگاهانه بازی کردند که اجازه ندادند بازیکنان حریف قابلیت واقعی خودشان را به نمایش بگذارند. خیلی خوشحالم با تسلط و اقتدار کامل یکی از تیم‌های خوب گروهمان را شکست دادیم.

کارشناس فوتبال اظهار کرد: خوشبختانه  بازیکنان ما با اشتیاق زیادی مقابل تیم ملی سوریه صف آرایی کردند و به همین دلیل نیز موفق شدیم حریف را شکست بدهیم. قلی زاده در بازی با سوریه جدای به ثمر رسیدن گل زیبا توانست نمایش خوبی هم ارائه دهد و بی دلیل نبوده که او توانسته در تیم خودش در شالروا بلژیک هم آنقدر خوب گلزنی کند و هم بدرخشد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
بدون امثال طارمی هم ، آری!
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۰:۲۱ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
تبریک به همه بازیکنانمان و کادر فنی بهتره توقعی ایجاد نکنیم در جامعه ومردم باید واقع بینانه نگاه کنیم آیا حریفان ما ژاپن و عربستان و استرالیا بودن تیم اول گروه می بودیم ؟ عیار تیم ایران در بازی رفت با کره جنوبی مشخص شد الکی به مردم امید ندید که سر شکسته بشن اسکوچیچ فعلا روز های خوشش هستن امان از روزی که در جام جهانی متحمل شکست بشیم جام جهانی 2018 روسیه با کارلوس کیروش پرتغالی یه برد و یه تساوی و یه شکست داشتیم وبا 4 امتیاز حذف شدیم همه اهالی فوتبال هجمه ای نبود وارد نکنن
آخرین اخبار