تخصیص مبلغ ۵ میلیارد ریال به توسعه زیرساخت گردشگری کاشمر

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشمر گفت: مبلغ ۵ میلیارد ریال به توسعه زیرساخت گردشگری کاشمر اختصاص یافته است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی یوسفی مسئول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشمر گفت: از محل اعتبار متوازن مبلغ ۵ میلیارد ریال تحت عنوان پروژه زیرساخت گردشگری شهرستان برای تکمیل محوطه‌سازی و ساخت غرفه‌های صنایع‌دستی اختصاص یافته است.

او با بیان این‌که تخصیص این اعتباربا هدف محرومیت‌زدایی و  حمایت از از صنایع‌دستی است، افزود: در سال‌های گذشته قسمت‌هایی از محوطه اطراف خانه تاریخی دانش از محل اعتبارات استانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ساماندهی و کف سازی شده و با این اعتبار کار پیشرفته بیشتری خواهد داشت.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کاشمر ادامه داد: در کاشمر مجموعه تاریخی و فرهنگی خانه دانش نیازمند رسیدگی و ساماندهی است، تا به‌عنوان یک مجموعه فاخر و ارزشمند در کنار مجموعه‌های فرهنگی مذهبی شهرستان به عنوان زیرساخت‌های گردشگری در خدمت گردشگران و عموم شهروندان قرار گیرد.

انتهای پیام//ف. غ.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.