همکاری ۳۰۰ وکیل نیکوکار با کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

سرپرست کمیته امداد آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۳۰۰ وکیل نیکوکار با این نهاد همکاری می‌کنند گفت: طی امسال یک هزار و ۶۵۹ خدمت حقوقی به مددجویان تحت پوشش ارائه شده که ۸۶۵ مورد آن از سوی این وکلا بوده است.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،ملامهدی سرپرست کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: برقراری ۳۰ میز خدمت حقوقی و برگزاری ۷۳ کلاس آموزش حقوقی برای سه هزار و ۸۳۸ نفر از دیگر خدمات ارائه شده به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان در مدت سپری شده از امسال بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۵۸ پرونده حقوقی مددجویان از طریق مراجع قضایی پیگیری و نسبت به احقاق حقوق آن‌ها اقدام شده است.

ملامهدی به انعقاد مجدد تفاهم‌نامه همکاری با کانون سردفتران آذربایجان شرقی اشاره کرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه مددجویان از پرداخت هزینه حق التحریر در تنظیم اسناد رسمی در دفترخانه معاف هستند.

سرپرست کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح استان طبق مصوبه مجلس از هیچ یک از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد هزینه دادرسی دریافت نمی‌کنند و در این مورد طبق تفاهم نامه کشوری عمل می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار