نصیری:

برگزاری جشنواره شمیم علوی در زنجان

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی در زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، نصیری مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمنان همه توان خود را در یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی، علیه ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و اسلام به میدان آورده‌اند که باید با آن مقابله کرد.

او افزود: آمادگی و اقدام جهادی و انقلابی در عرصه جنگ‌نرم و حضور موثر نیرو‌های انقلاب به ویژه خانواده‌های ارزشی در سنگر‌های فرهنگی کشور، امری لازم و اجتناب‌ناپذیر است و باید به این مقوله مهم توجه بیشتری شود.

نصیری ادامه داد: به منظور ارتقای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نیز فراهم کردن زمینه نقش‌آفرینی همسران و فرزندان کارکنان سپاه در فعالیت‌های فرهنگی، جشنواره فرهنگی هنری شمیم علوی برگزار می‌شود.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: بیانیه گام دوم انقلاب (اقتصاد، عفاف و حجاب، سبک زندگی، علم و پژوهش، استقلال و آزادی، معنویت و اخلاق، مرزبندی با دشمن، عدالت و مبارزه با فساد و عزت ملی، روابط خارجی)، خانواده اسلامی و انقلابی و دفاع‌مقدس از موضوعات این جشنواره فرهنگی هنری است.

نصیری گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود در بخش‌های عکس، روزنامه‌دیواری، طراحی گرافیک، پویانمایی، گویندگی، نویسندگی، فیلم‌سازی، شعر و داستان، گروه‌های تئاتر و سرود، خوشنویسی، گلیم، نمد، نقاشی، معرق، خاتم‌کاری، سفال، بافتنی، تابلو فرش، چرم‌دوزی و صنایع محلی، نرم‌افزار‌های چندرسانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای، اختراعات و ابتکارات و مقاله و پژوهش به این جشنواره ارسال کنند.

او افزود: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثارخود را تا ۱۰ آذرماه امسال به دفتر دبیرخانه جشنواره شمیم علوی به محل مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به آدرس: سه راه امجدیه، پشت درمانگاه شهدای گمنام، طبقه فوقانی بسیج جامعه زنان تحویل دهند.

نصیری ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۵۳۰۲۶۰ مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان زنجان تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.