اجرای طرح ۱۴۴ واحدی مسکن خورموج شتاب گیرد

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: روند پیشرفت طرح ۱۴۴ واحدی مسکن شهر خورموج باید تسریع شود.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اکبر نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در بررسی روند اجرای طرح‌های مسکن در شهرستان دشتی بیان کرد: باید در تکمیل طرح‌های مسکن شتاب بیشتری صورت گیرد تا مردم هر چه زودتر صاحب منزل شوند.

او پیشرفت طرح ۱۴۴ واحدی مسکن شهر خورموج را حدود ۳۶ درصد عنوان کرد و ادامه داد: باید تا دو ماه آینده بخشی عمده‌ای از کار انجام گیرد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: امسال ۲۵۰ میلیارد ریال برای ساخت دیوار حفاظتی در روستا‌های استان بوشهر اختصاص  یافته است که سهم ویژه‌ای به شهرستان دشتی داده خواهد شد.

نیکزاد گفت: با توجه به مطالبه مسئولان، ساخت زمین چمن مصنوعی در روستای بُن بید از توابع بخش شُنبه و طسوج در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرماندار دشتی نیز بیان کرد: اکنون ۱۲۰ واحد مسکونی در شهر خورموج با پیشرفت ۵۵ درصدی در مالکیت بانک ملت است که می‌طلبد  موضوع از طریق مرکز کشور پیگیری شود تا هر چه زودتر در اختیار بنیاد مسکن و مردم قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


عبدالله نادری ساخت دیوار حفاظتی را در روستا‌های شهرستان دشتی ضروری و مهم خواند و بیان کرد: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم بخشی از کار تا پایان سال انجام شود.

حجت الاسلام علی زاهدوست امام جمعه خورموج نیز با قدردانی از تلاش بنیاد مسکن برای آبادانی روستاها، گفت: روستای بن بید یکی از روستا‌های دور افتاده و محروم شهرستان است که نیازمند احداث زمین چمن مصنوعی برای نشاط و شادابی جوانان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.