اعمال قانون بیش از ۲ هزار خودروی پلاک مخدوش در خراسان جنوبی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از اعمال قانون ۲ هزار و ۸۷۵ خودروی پلاک مخدوش از ابتدای امسال در استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، سرهنگ عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به اعمال قانون ۲ هزار و ۸۷۵ خودروی پلاک مخدوش از ابتدای امسال در استان گفت: تعداد خودرو‌های پلاک‌های مخدوش در استان نسبت به پارسال ۱۵٠ درصد افزایش داشته است.

او با اشاره به اینکه رانندگانی که اقدام به دستکاری، مخدوش کردن و پوشاندن پلاک یا استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیرمجاز می‌کنند مجرم هستند افزود: براساس ماده ۷۲۰ قانون مجازات اسلامی، افراد خاطی به ۶ ماه تا یک سال حبس محکوم می‌شوند.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه افرادی که پلاک خودروی آن‌ها بر اثر آفتاب خوردگی و یا موضوع دیگری مخدوش شده است هرچه سریع‌تر به مراکز تعویض پلاک محل زندگیشان مراجعه و اقدام به رفع این مشکل کنند اظهار کرد: در اجرای طرح اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت تردد ناشی از کرونا، گاهی شاهد این بوده ایم که برخی از رانندگان اقدام به دستکاری، مخدوش کردن و پوشاندن پلاک یا استفاده از پلاک سایر وسایل نقلیه به صورت غیرمجاز کرده اند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.