دستگیری عاملان کشتار پرنده زنبورخوار در شهرستان رستم

مسئول نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان رستم گفت: افرادی که اقدام به از بین بردن بیش از ۵۰ ​ فرد پرنده زنبورخوار کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عیسی مختاری، مسئول نمایندگی حفاظت محیط زیست شهرستان رستم گفت؛ در پی گزارش‌های مردمی از تلف شدن گسترده پرنده زنبور خوار در روستا‌های رستم، ماموران یگان حفاظت محیط زیست با هماهنگی دادستان و همراهی ضابطان عام (نیرو‌های پاسگاه انتظامی بابا میدان) در محل حاضر و از بین رفتن بیش از ۵۰ قطعه پرنده زنبورخوار به علت مسمومیت را تائید کردند.

او بیان کرد: پس از تحقیق و تهیه‌ مستند‌های لازم، ۱۱ نفر از زنبورداران که در حاشیه روستا‌های بابا میدان، تل گر، اسلام آباد و منگودرز کندو هاى زنبور خود را قرار داده بودن ومرتکب چنین اقدام غیر انسانی شده بودند، دستگیر و پرونده متخلفان روز گذشته به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رستم معرفی شدند.

مختاری تصریح کرد: در همین رابطه نیز، ۱۱ نفر از زنبور داران که در حاشیه روستا‌های بابا میدان، تل گر، اسلام آباد و منگودرز کندوهاى زنبور خود را قرار داده و مرتکب چنین اقدام غیر انسانی شده بودند شناسایی و به منظور رسیدگی به دادسرای عمومی انقلاب اسلامی شهرستان رستم ارجاع  داده شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.