دیانت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

افزایش اعتماد عمومی با مشارکت گسترده مردم محقق می‌شود

کارشناس مسائل سیاسی گفت: مردم نباید احساس کنند که در امور کشور فقط از اقشار خاص استفاده می شود، مشارکت گسترده مردم در امور کشور، اعتماد ساز است.

محسن دیانت کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه راهکارهای افزایش امید و اعتماد عمومی در کشور چیست؟ گفت: دولت باید سعی کند مشارکت حداکثری مردم را در امور کشور فراهم کند. باید از اقشار مختلف مردم از دانشگاهی‌ها، فرهنگیان، کارآفرینان و بافت توده مردم در امور کشور استفاده شود.

وی افزود: مردم نباید احساس کنند که در امور کشور فقط از اقشار خاص استفاده می شود، باید از همه متخصصان و آنهایی که در چهارچوب نظام حرکت می کنند و دلسوز نظام هستند، هرچند با اختلاف نظرهای کم و بیش، در امور کشور استفاده شود؛ مشارکت گسترده مردم در امور کشور، اعتماد ساز است.

دیانت اظهار کرد: نکته دوم این است که دولت باید به اموری بپردازد که برای مردم دغدغه است و دغدغه دولت نباید بحث‌های جناحی و باندی باشد و فکر و ذکر دولت باید همان دغدغه‌های مردم باشد.‌ به نظر من اگر دولت این دو بحث را در دستور کار خود قرار دهد، میزان امید و اعتماد عمومی در کشور بالا خواهد رفت.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: دولت باید اقداماتی را در راستای افزایش پول ملی بردارد و بر این موضوع متمرکز شود و کمک کند تا بار اقتصادی مردم کاهش پیدا کند؛ مردم اگر حرکت اقتصادی خوبی را از سوی دولت ببینند، که موثر و کارآمد باشد، اعتمادشان به دولت جلب خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
بله
آخرین اخبار