برخورد قضایی با عامل سنگ پراکنی به بالگرد اورژانس

معاون حقوقی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: سنگ پرانی به بالگرد اورژانس هوایی منجر به صدور حکم قضایی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، طباطبایی معاون حقوقی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز  گفت: در خرداد ماه پارسال در پی اعلام کمک به یک بیمار در شهر دهدز بالگرد اورژانس هوایی به این منطقه اعزام شد و بهترین مکان برای نشستن و امدادرسانی نزدیک‌ترین زمین به روستا بود که بالگرد در آنجا نشست.

او با بیان اینکه هنگام نشستن بالگرد فردی اقدام به پرتاب سنگ به سوی آن کرد و موجب شکسته شدن شیشه بالگرد اورژانس هوایی شد، افزود: با رسیدگی قضایی به این موضوع دادگاه به صورت غیابی حکم قضایی را صادر کرد و همچنین این سنگ پرانی موجب خسارت حدود ۲۸۵ هزار دلاری به بالگرد شده و این بالگرد در اجاره اورژانس بوده است.

طباطبایی تصریح کرد: سنگ پراکنی یک اقدام اشتباه و نامناسب در هنگام امداد رسانی بوده است و این بالگرد برای کمک رسانی به یک فرد بیمار که دچار ناراحتی شدید قلبی بود به دهدز اعزام شده بود که این فرد با ماشین و با تاخیر برای درمان منتقل شد.


بیشتر بخوانید


معاون حقوقی مرکز اورژانس دانشگاه علوم پزشکی اهواز در خصوص احتمال خسارت به محصولات کشاورزی هنگام فرود بالگرد گفت: تاکنون شکایتی در این زمینه انجام نشده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.