حقایقی درباره جن‌ها که نمی‌دانستید

در این گزارش مطالبی در مورد جن‌ها مطالعه می‌کنید که تا کنون از آن‌ها بی اطلاع بوده اید.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، بیشتر مردم اعتقاد دارند جن‌ها موجوداتی هستند کـه فارغ از نامرئی بودنشان، دارای قدرت تفکر و احساسات هستند و آفرینش انها بـه هزاران سال قبل بازمی گردد. اما راز پنهان این موجودات چه می باشد؟

شاید تا کنون در فیلم های وحشتناک، جن و روح را دیده باشید، اما دیدن و صحبت در مورد جن فلسفه‌ای عمیق دارد کـه در منابع و کتاب‌های مذهبی بدان اشاره شده اسـت کـه در ادامه بیشتر می‌خوانید.

- جن جانوریست دارای شعور؛ و فیزیکی غیر ارگانیک؛ که از لحاظ شان وجودی؛ از دید ادیان پایینتر از انسان و بالاتر از حیوان جای می‌گیرد. در فرهنگ فارسی به آن دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یا jinn نام گرفته است. جن به معنای چیزی است که؛ پوشیده شده؛ و منظور پوشیده ماندن او از حواس ماست.

- خصوصیات فیزیکی جن از دید انسان؛ اعجاب آور است. عنصر اصلی وجودی جن آتش است وبه علت نداشتن عنصر خاک؛ در وجودش مانند بارباپاپا.
‌می‌تواند به هر شکل و اندازه‌ای تبدیل شود؛ و بسیاری از چیز‌ها را در یک آن؛ جا به جا کند. همچنین سرعت نقل مکان بسیار بالایی دارد. می‌تواند مثلا ظرف ۵ دقیقه فاصله بین لاهور و تهران را طی کرده و برگردد.

- جن ابزار ساز نیست؛ وبه علت خصوصیات فیزیکی منحصر بفرد؛ قادر است در هر مکان و شرایطی زندگی کند؛ وبرای همین به خانه و مسکن نیازی ندارد. زیرا سرما و گرما و باد و بوران بر او کارگر نیست. جن به وسایل حمل و نقل بی نیاز است؛ و از اینجا می‌توان فهمید که جن‌ها دارای صنعت و تکنولوژی نیستند؛ و شهر و کاشانه‌ای ندارند مکان معمول زندگی آن‌ها کوه وجنگل و دشت است.

- جن مانند همه جانداران غذا مصرف می‌کند. اما به مقداری بسیار کمتر از انسان.

- جن‌ها مثل انسان جنسیت ونر یا ماده دارند. تولید مثل می‌کنند و تشکیل خانواده می‌دهند؛ و به صورت جماعت زندگی می‌کنند و جامعه ندارند.

- جن نسبت به انسان زیاد عمر می‌کند. حدود ۱۰۰۰ سال به بالا. جن‌هایی که در سوره‌ی جن از آن‌ها نام برده شده؛ که وقتی اولین بار آیات قرآن را شنیدند؛ از شدت ازدحام داشتند بر سر هم خراب می‌شدند؛ احتمالا هنوز زنده اند. جن‌ها مانند انسان داناونادان؛ فرمانده و فرمانبردار؛ ارباب و بنده؛ کافر و متدین؛ شفیق و شرور دارند. وقتی که مردند از بین میروند و نیازی به قبر و گورستان ندارند.

- جن دارای عقل است. اما نه عقل ابزار ساز و عقل فلسفی و خلاقیت هنری. عقل جن به معنای قوه‌ی ارزیابی امور روزمره یا همان عقل معاش؛ و قوه تشخیص است؛ به اضافه هوشی سرشار؛ اعم از قدرت خواندن فکر و جستجو و یافتن گذشته و آینده.

- جن‌ها مانند انسان نامگذاری می‌شوند؛ و دارای اسم و رسم و شهرت هستند دارای زبان خاص؛ و قوه تکلم هستند و قادر به فهم زبان آدمیان.

- جن می‌تواند در مواردی تربیت شده؛ به انسان خدمت کند. چنین سنتی در میان جنگیران ایران و پاکستان وهند وجود دارد. اما به طور کل؛ نه بودا؛ نه دالای لاما؛ نه اولیا الله؛ و نه عرفا و نه پیامبران هیچکدام؛ به مدد خواستن از موجوداتی که مثل انسان؛ خطا و اشتباه و گناه می‌کنند؛ توصیه نکرده اند، اما همگی؛ وجود آن‌ها را تایید کرده اند.

- جنیان مانند امواج رادیویی و ماهواره‌ای؛ با ما هستند ظاهر نمی‌شوند؛ اما حاضرمی شوند و بعضی از ان‌ها؛ درخانه‌ها و بدن شخصیت‌های ضعیف؛ رفت و آمد می‌کنند. یکی از راه‌های دور کردن جن‌های مزاحم؛ خواندن و آویختن ۴ آیه از قران است؛ که با قل شروع می‌شوند؛ و بسیاری ادعیه؛ که درکتب مختلف وجود دارند. اماراه دورکردن انسان شرورچیست؟!

- جن‌ها؛ بعضی از ما را؛ به شکل همزاد و غیر همزاد دوست دارند؛ کمکمان می‌کنند؛ همینطور جواهرات و اشیای قیمتی ما؛ ازجمله انگشتر‌هایی با نگین سنگ (مخصوصا عقیق) را بسیار دوست دارند (ومخصوصا اگر بر آن آیات و اوراد حک شده باشند)

اگر دوستمان داشته باشندو سخنی باماداشته باشند. بیشتربه خوابمان می‌ایند و دلسوزی خود را اعلام می‌کنند. خیلی ازآن‌ها خدمتگذار ارواح اولیا هستند و دست ماراگرفته اندو خیلی‌ها هم به کرداراکثرآدمیان اهل شیطنت. بیشتر آن‌ها بی ضررند و مثل ما گرفتار این دنیا و درگیر و دار تقدیر خویشند.

- اما آنان که ماورای طبیعت؛ و موجوداتش را باور ندارند؛ چند دسته اند:کسانی که انچه که نمی‌بینند را باور ندارند. این‌ها معمولا فقط آنتی تزقصه‌های جن وپری مادربزرگ‌ها هستند؛ که حتی زحمت دانستن کوچک‌ترین اطلاعاتی جز نقد داستان گرمابه‌های تاریک وکوتوله‌های پاسمی و عروسی جن‌ها رابه خودشان نداده اند.

این تیپ آدم‌ها از ۷ سالگی که مادر بزرگه داستان‌های جن وپری را برای ترساندن و خواب کردنشان تعریف می‌کرده؛ هنوز زیر لحاف هستند؛ و یا اینکه هارد دیسک کوچکشان از مسئله پر شده و دیگر تاب و یارای درک و پذیرش راز را ندارند. مثل من چهارتا کتاب خوانده اند و تمام ماجرا را در همان چهارتا دیده اند؛ و گروهی که پوچ یا ابسورد هستند:

کسانی که خویش را منکرند چه رسد به ماورای خویش؛ و گروه آخر کسانی که جن‌ها؛ دستشان می‌اندازند و در مجالس احضار ارواح؛ در نقش یک روح برایشان شیرین کاری می‌کنند؛ تا فردا در مدح روح؛ کتاب چاپ کنند و جایزه بگیرند.

جن برای انسان؛ از انسان خطرناک‌تر نیست. همانطور که انسان برای کوسه؛ از کوسه خطرناک‌تر است! (در تاریخ بشر حتی یک مورد مرگ انسان به دست جن گزارش نشده در حالی که فقط در دوره حکومت استالین ۳۵ میلیون روس به قتل رسیدند آمار کشتار جنگ‌های مذهبی صلیبی و جنگ‌های جهانی و قومی و قبیله‌ای پیش کش) در حقیقت هیچ چیز؛ هراس ناک‌تر و هوس ناک‌تر از انسان نیست؛ که به قول توماس هابز:انسان گرگ انسان است.

-در کل؛ و بدون در نظر گرفتن موارد خاص؛ آن‌ها به ما کاری ندارند. ماهم به آن‌ها کاری نداریم ازدود و دم و سر و صدا‌های شهر و بوی فاضلاب و …… فراریند. مثل ما کار و مکافات دارند؛ و دست آخر اینکه؛ به عقیده من: با تمام این اوصاف؛ تفاوت اساسی با ما ندارند، زیرا که: آن‌ها هم رنج می‌کشند.

منبع: نازوب
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۹۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
شما فکر میکنید در خانه هایتان به آرامی خوابیده اید اما چه میدانید که انها در خانه هایتان میهمانی میگیرند 666
Germany
ناشناس
۰۶:۰۹ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
از این که به شباهت‌های آنها با کارتون بارباپاپا اشاره کردید، ذوق زده شدم. دقیقا داشتم همین مسیر رو میرفتم که به مقالهٔ شما برخوردم. اون کارتون دقیقا به موضوع اشاره داره
Iran (Islamic Republic of)
پرهام
۲۲:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
هر موقع احساس کردید جن هست حتما بسم الله بگید و برید پیش دعا نویس ودعا بنویسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۴۰۲
سلام جن صد درصد وجود داره نامریی اما با قدرت تکلم کامل انسان با سر و صداهای زیاد مخصوصاً در حمام موقع غذا پختن هر جایی که شما باشید صدای آنها را کاملا می‌شنوید انگار ذهن تو راحتی هنوز به زبان نیاورده شده میشوند و تکرار میکند مثل یک ضبط صوت گذشته تو را کامل میداند حتی میتواند تو را با تقلید از صداهای مختلف اطرافیان شما را به سخره کامل بگیرد از نداشته هایت نهایت استفاده را می برد آنها در همه مکان ها حضور دارن و شب و روز سر و صدا میکنن و ...این صداها را شما می‌شنوید نه دیگران اوایل اگر ندانی آن ها جن هستن کاملا بازی میخوری چون شبیه انسانها حتی دقیقا شبیه انسان های اطراف شما حتی صدای همسایه ها را نیز تقلید می‌کنند که زندگی را برای شما از آسایش آرامش بدو میکنن تنها راه چاره این است که کاملا به خدا توکل کنی یک زندگی هدفمند داشته باشی تا تو برای همیشه در زندگی به بی نیازی برسی چرا که کمبودها در زندگی است که دیگران و جن ها از شما سواستفاده میکنن پس قدرت زندگی را به دست خودمان بگیریم تا این اتفاقات ناگواری برایمان پیش نیاید
Iran (Islamic Republic of)
Teravat
۲۳:۲۶ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
مطمعنم جن ها وجود دارن چون توی قرآن اومده و اینکه من خودم با چشای خودم یه چیزایی دیدم اونم تو تنهاییام اولیش شب تو اتاق خوابم نمی‌برد اومدم پذیرایی رو به روی در اتاق دراز کشیدم با گوشیم کار می‌کردم ک دستم خورد ب دوربین و توی چهار چوب در اتاقم یه چیز مثل یه انسان که پارچه سیاه روش انداخته و تاریکه و کدر ماننده رو دیدم زل زدم به صفحه گوشی دوباره چهار چوب نگاه کردم چیزی نبود دوبار توی گوشی دیدمش و حتی غیب شدنش دیدم الان تو سرم میزنم چرا اون لحضه ک دوربینت باز بود فیلم نگرفتی
یبار دیگم توی پارک تنها بودم شب ساعت های 9 بود چندتا دختر و پسر اونجا بودن رفتن منم دلم از زندگی پر رو تاب داشتم گریه میکردم حس کردم انگار چیزایی دورمو احاطه کرده و انگار یکی زل زده بهم یه لحضه ترسیدم از تاب اومدم پایین و چند قدمی ک راه رفتم دیگه واقعا فهمیدم یچی نگاهم میکنه سرم رو به چپ چرخوندم
تو همون ثانیه ک حتی سرم درست نچرخیده بود چهره یه بچه در حال جیغ زدن که دندونای تیزی داشت و دهنش خونی بودی و موهای حالت فر مشکی روشن خنده داره ولی مشکی روشن بود چون پوستش خیلی سفید بود رنگ پریده چشای مشکی و ار حدقه بیرون زده رو دیدم وقتی سرم درست سمت چپ قرار گرفت سریع نور گوشیم رو زدم همون سمت و با همون نور روشن از اونجا دور شدم
آره 15 سالمه و این دوبار اتفاقو هیچ وقت یادم نمیره دوست دارم جن هارو بشناسم و با یکی از جن هاس مسلمان دوست بشم و میشم الان ترسی از جن ندارم انگار ترسم مرده نمیدونم انگار بالاتر از سیاهی که کشیدم رنگی نیس
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۳:۴۸ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
ممنون از توضیح دقیق شما درمورد جنیان چون یه زمانی من خودم حس شون میکردم
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۷ آبان ۱۴۰۲
ممنون از توضیح دقیق شما درمورد جنیان چون یه زمانی من خودم حس شون میکردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۴ ۱۴ آذر ۱۴۰۱
جن‌ها‌بی‌آزارند‌فقط ادمهای‌زنده خطر‌ناکند‌از‌جن‌نترس‌از‌آدم‌بترس
Germany
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۱
واقعا منم خیلی دوس دارم ببینم آما نمیشه میگن اونای که دلشون بزرگن نترس اصلا جلوی اوت ها ظاهر میشن
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۰:۳۶ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
سلام خیلی دلم میخواد حن ها رو ببینم چطوری این کار رو انجام بدیم
Iran (Islamic Republic of)
ترنج
۱۲:۲۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۱
سلام بسیار زیبا ساده و روان حقیقت رو نوشتید من با حرف های شما موافقم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۱:۰۲ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
این چرت و پرتا چیه درمورد جن میگین هیییچوقت نمیتونید در بیداری جن رو بببنین اما شیطان رو میتونید ببینید اگه ترس زیاد داشته باشین تشنج میکنید سعی کنید ترس نداشته باشین و صلوات و ایه الکرسی خیلی راحت ازتون دور میشن.من جن رو دیدم در خواب و بیداری یعنی درمکان مشخص خودم ولی در حالتی ک خوابم روح ادم میتونه اونارو ببینه خییلی ب انسان شبیه هستن ولی بعضیاشون خیلی زشت و اکثرا زنهاشون زیبا هسن .یکی از دوستان گفته بود ارتباط فیزیکی نمیتونن با ادم داشته باشن اتفاقا میتونن درخواب و بیداری اگه اذیتوتون کنن مثلا شما رو بزنن درد رو احساس میکنین حتی تا ی مدت بعد بیداری حسش میکنید.اگه با چشم دیدین اون جن نیست شیطانه .من حتی حسشون هم میکنم خیلی راحت بهم ک نزدیک میشن یا مکانی ک اونا باشن رو حس میکنم ولی نمیدونم خدا چرا ای قدرت رو بهم داده ی وقتایی میترسم برا خانوادم بد باشه و هیچوقت دوس ندارم بچه هام چیز هایی ک من تجربه کردم از جن و شیطان رو ببینن چون دووم اوردنش کار هرکسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
کیانا
۱۷:۰۴ ۲۴ شهريور ۱۴۰۱
سلام بر همگی من از جن ها اطلاعاتی چندانی ندارم و تنها چیزی که میدونم رو میخوام برای شما عزیزان بگم
یکی از راهایی که میتونیم جن را از خودمان جدا کنیم نترسیدنه یعنی اگر از چیزی بترسی میاد سراغت مثل جن آتش سوزی زلزله و....اما اگر از چیزی ترسی نداشته باشی هیچ وقت سراغت نمیاد پس یکی از آسان ترین را ه برای جدا کردن جن از خودمان نترسیدنه امیدوارم اطلاعات مفیدی برایتان گفته باشم و این اطلاعات به شما کمک زیادی کرده باشه
Iran (Islamic Republic of)
Evil
۱۴:۲۱ ۱۸ شهريور ۱۴۰۱
سلام سوال من اینه که بچه جن ها و جن ها چه صدایی میدن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۰:۲۹ ۰۳ آذر ۱۴۰۱
صدایی ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۲ ۱۴ شهريور ۱۴۰۱
جن وجود داره
فقط دنیای اونها از ما جدا هست
در زمان حضرت موسی
جن ها و آدم ها با هم بودند
به دلیل اینکه جن های بد
آدم هارو اذیت میکردند
و آدم های بد جن هارو
وقتی حضرت موسی از این موضوع با خبر میشه
آدم ها و جن هارو از هم جدا کردند
وجن هارو به یه دنیای دیگ فرستادند .
جن ها دیگه نمیتونم به این دنیا بیان
خیلی ها نظر های جالبی در مورد دنیای جن ها دادند
ولی به نظرمن هیچ کس نمیدونه دنیای جن ها کجاست

یک روز که معلممون سر کلاس هزور نداشتند مدیر مدرسمون که خیلی مهربونه اومد سر کلاس و ما کلی سوال در مورد فضا آسمان و ... پرسیدیم و اون این داستان رو بهمون گفت .
و اینکه همینطور که ما از جن می‌ترسیم جن هم از ما می‌ترسند
Iran (Islamic Republic of)
تجربه کننده نزدیک به مرگ
۱۶:۲۱ ۰۸ شهريور ۱۴۰۱
از شیطان جن و انس نترسید فقط کافیه نام خدا را بیاورید و از شر شیطان به خدا پناه ببرید آنها فوری پا به فرار میگذارند من از بچگی برون فکنی روح میکنم و شیطان جن و انس را دیده ام .وقتی با چشم روح در برون فکنی میبینمشان از شرشان به خدا پناه میبرم و سریع میروند و دور میشوند آنها مثل مرگ از پروردگارمان میترسند در بیداری هم همین طور باشید و با ذکربسم الله و یا از شرشان به خدا پناه ببرید آنها سریع میروند ولی به حرفهای خدا (قرآن)عمل کنید و معنی قرآن را بخوانید آنها دور میشوند
Iran (Islamic Republic of)
داوود
۱۰:۴۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۱
اگر گرما وسرما بر جن ها اثر نمی کند چطوری با اب جوش می سوزد
Iran (Islamic Republic of)
بهروز
۰۲:۰۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۱
من موضع خاصی در برابر حن ندارم . نمیدونم وجود داره یا نه اما یک داستان براتون تعریف میکنم . نتیجه باشه به عهده خودتون
بیست سال پیش من و همسرم خونه ای اجاره کردیم . هر شب موقع خواب تا چراغ رو خاموش میکردیم یک صدای راه رفتن آروم در نیم متریمون میشنیدیم من به همسرم میگفتم جان من شوخی نکن بزار بخوابیم اونم میگفت بخدا من نیستم . هر چه بود ازش ترسی نداشتیم ولی خدا وکیلی بیشتر از اون صدای پای شبانه از این میترسیدم خانومم بترسه و بگه خونه رو عوض بکنیم .
Iran (Islamic Republic of)
M
۱۲:۴۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱
دارن
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۵:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام سوال من اینه که اگه جن از جنس اتش باشه خارج از جو که هوانیس نباید بتونه زنده بمونه پس چطور فران میگه جن به اسمان میره و گوش میده واینکه آتش دارای نور و حرارت است پس جن باید نورانی باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۰۸ مرداد ۱۴۰۱
چیبگم من جنارو هسدم زیااااااد هه
Iran (Islamic Republic of)
Kane
۲۲:۱۸ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
یک نفر بگه بهم روش احضار جن چطوری هست ؟ مگه روش احضار الکی هست هرکی احضار کنه خخخخخ لطفا یکی بلده بهم بگه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۳۸ ۲۶ تير ۱۴۰۱
اقا ما کمک جن رو نمیخوایم فقط این کنار ما هم صفره نشن غذای مارو نخورن این خودش کلی کمک به ما کرده
Iran (Islamic Republic of)
سما
۱۵:۰۲ ۱۰ تير ۱۴۰۱
دوستان احضار روح یا جن نکنید
سوره یاس رو هر روز بخونید همیشه ۱۰ جن مومن حضور پیدا میکنن و تا آخر با شما قرائت میکنن
در آخر هم اگه انقدر پاک باشید و انرژیتون بالا باشه باهم رقابت میکنن ک موکلتون بشن، علائم حضورشونم سنگینی سینه و حس بوی عود و گیاهان معطر...
موفق باشید
United States of America
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۸ تير ۱۴۰۱
سلام خوبین
دوستان ببنید جن فقط با احضار دیده میشود فقط بعضب از ادم ها که حس شیشم و چاکرهای فعال دارن می توانن بببنبد
بعضی ها که مظلومن خدا می فرسته بهشون کمکشون کنه
Iran (Islamic Republic of)
بیکار
۰۱:۴۲ ۰۷ تير ۱۴۰۱
ماشالا چقدر بیکار داریم
France
امیر
۲۳:۰۹ ۰۱ تير ۱۴۰۱
هیچ دیو و جنی وجود نداره هر وقت تو روز روشن چنین مو جودی رو با چشم خودت دیدی قبول کن که هست
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۱:۱۱ ۲۸ تير ۱۴۰۱
تو روز روشن هم می بینی، فعلا صبر کن
Iran (Islamic Republic of)
Y
۱۸:۴۰ ۲۷ خرداد ۱۴۰۱
میش راهنمایی کنین چیکار کنم ب اتاقم جن بیاد؟؟
چون خیلی مشتاقم یبار حتی تو خواب جن و ارواح و ببینم
ولی متاسفانه نمیش
میش بگین چیکار کنم چی بیارم ب اتاقم تا جنا بیان ب اتاقم؟؟
France
امیر
۲۳:۱۲ ۰۱ تير ۱۴۰۱
جن وجود نداره
Iran (Islamic Republic of)
نفس
۱۷:۰۷ ۲۹ تير ۱۴۰۱
شب که اتاقت تاریکه سوزن بزن به اینه ظاهر میشه
Iran (Islamic Republic of)
بیتا
۲۳:۰۲ ۳۱ تير ۱۴۰۱
برو توی گوگل بزن آقای نیکفر همه ی احضار ها رو برات میاره ولی من مطمعنم پشیمون میشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۱ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
این نظرات ک میدیم کجای گوگل میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
سلام من چند وقته هرچی پول میزارم این روز دگش میبنم نیس کلا امروزم صدای نفس نفس زدن میومد از خونه ام رفتم دیدم کسی نیس خیلی خواب میبینم حتی نمتونم بخابم انقدر ک‌خاب مبینم مخاستم ببینم ایا این میتونه کار کن باشه چکار کنم میشه کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
180
۰۰:۰۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۱
سلام
من تقریبن ۲ماه بود ک پیگیر ماورا و اینا بودم،مراقبه انجام میدادم،تحقیق و بحث درمورد جن و علوم غریبه و...
یه بار هم از خونه ی دوستم یه جن مادر و بچشو ک دوستمو اذیت میکردن تو سنگ تسخیر کردم
بعدش ک بیتشر تحقیق کردم دیدم خطراتش خیلی زیاده و کارم خیلی اشتباه بوده ک جن هارو اذیت کردم و مطمعن بودم بعدش میان سراغم و انتقام میگیرن
بعد اونی ک بهم آموزش مژداد و اطلاعات میداد و همراهیم میکرد برام موکل گذاشته بود زرا محافظتم ک بعدش فهمیدم موکل شیطانیه و کلن فهمیدم تا خرخره رفتم تو لجن
بعدش همش احساس ترس و عذاب وجدان داشتم تا قرار شد یکی دیگه کمکم کنه تا بتونم از ماورا پامو بکشم بیرون و موکل شیطانیه رو هم ازم دور کنه،،در حالی ک خودش خیلی اطلاعاتش بالا بود راجب ماورا ولی بخاطر ضررها و خطراتش هیچوقت وارد ماورا نمیشد و نشده بود
خلاصه هرچی پرسیدم ک ببینم چجوری کمک کرده ک من از لجن بیام بیرون بهم نگفت فقط گفت ک جونمو برات گذاشتم تا بتونم کمکت کنم

برام همیشه جای سواله ک یه وقت چیزیو با جن ها معامله نکرده باشه،بنظرتون چیکار مبتونه کرده باشه؟؟؟
چون بعد اون دیکه ن ترس داشتم ن عذاب وجدان و همه چی عادی شد
اگ‌میتونین راهنمایی کنین ممنون میشم پاسخگو باشین
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۶:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
وقت همگی بخیر
Germany
ناشناس
۰۱:۴۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۱
سلام دوست عزیز ببخشید من جن دارم چطور میطونم از شعرش خلص بشم ممنون میشم کمک کنی من حتا شخص خودم راه فراموش میکنم و چند شخصیت میشم حتا تا حال دست به خود کشی زدم
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۴:۵۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
ناشناس جان فکر نکنم ربطی به جن داشته باشه شما خودت مشکل داری
Iran (Islamic Republic of)
hasan
۲۲:۲۵ ۰۳ تير ۱۴۰۱
سلام
قبل از خواب چهار قل بخون، حرز امام جواد(ع) رو دور بازوت بنداز، دعای احتجاب رو تا یک ماه هر روز بخون، شبها توی خونت کندر دود کن، آیات قرآنی معروف به ۶۰ قاب رو توی خونت به دیوار نصب کن خیلی خیلی تاثیر داره.
از همه مهمتر خواندن نماز در اول وقت
یا علی
Iran (Islamic Republic of)
جمال
۲۳:۳۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۱
آخه چه در ی از اجتماع دوا می‌کنه این حرفهای کمتر از صد من یه غاز
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضل
۰۴:۲۶ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام خسته نباشید من وبابا تاحالا باجنا زیاد در ارتباطت تیم خیلی خیلی ارتباط داریم باهاشون ولی اینا به کنار ما را 3تا زن انسان تلسم کردن تلسم هم اینتوریه که هرچی که خیلی دوست داریم خراب میشه مال من وبابا که عشق ویسله داریم مثل ماشين یا موتور خراب میخنن تا الان بابا 48میلیون خرج کریم تا امروز که تازه از تعمیرگاه ماشین آوردیم ماشین سالم سالم بود بعد 2یا3 ساعت دیگه که آمدیم استارت بزنیم ماشین خراب بود دقیقن همون چیزی که ردست کردیم خراب شده بود دوستان خواهش میکنم کمک کنین خواهش میکنم کمک کنين
Iran (Islamic Republic of)
S
۰۱:۱۱ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
کاربر علی

خوشحالم میشم اگ ب بنده ثابت کنید
Iran (Islamic Republic of)
A
۲۲:۱۴ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام
قبلاً موقع ای که پدر بزرگم زنده بود با جنیان رابطه داشته و راه کار هاش هم داشت یا دمون میداد چه طور احضارشون کنیم اما کامل نتونست بهمون یاد بده و فوت کرد
وقت تا جای که شمع رو جلوی آینه بزاری و کل لامپ هار پراید خاموش کرد و نیست این باشه که خودمون رو آروم کنیم بعدشم فوت کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام.من به خود اعتقاد داشتم که باهاشون در ارتباطم. دوستانم میگفتند تو دیوانه ایی. بعد بهشون گفتم الان یه چیزی از ۶۰ الی۷۰ متریمان رد میشه )شب بود و ما هم داخل جاده آسفاات بودیم و اونجا یه چهار راه بود یکی از اون جاده ها خاکی بود که از همون جایی که گفتم اتفاق افتاد. خودمم درست باورم نشد.
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۲۵ ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
تو چند مدت یکبار هم منو اذیت می‌کنند انگار رو سرم هستند یا از کنارم رد میشن حتی یکبار منو کشیدن وقتی بیدار شدم دیدم سر جای خودم هستم پس قدرت فیزیکی ندارن در عالم خواب و بیداری میان
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۱۹ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
دوستان هر کسی که میگه جن نیست میتونم بهش ثابت کنم البته اگه قبلش سکته نکنه از دیدنش ....
Iran (Islamic Republic of)
مهیب
۲۳:۴۶ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
نشان بده
Iran (Islamic Republic of)
امین
۱۷:۵۹ ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
پدر خانم من بی دلیل برا ازدواجمون جواب منفی میده.رفته در مورد من تحقیقم کرده از منم هیچ ایرادی پیدا نکرده ولی باز لج کرده الان یک ساله.آبا از جن میتوان کمک کرد که ازش جواب مثبت بگیرم؟ممنون میشم کمک کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۸ تير ۱۴۰۱
یک ساله درگیره جوابه بله هستی؟ دوسته من تو به جن نیاز نداری به عقل نیاز داری که بتونی با هوشت رگ خوابه پدر زنت رو پیدا کنی و کارت رو پیش ببری بعد وقتی... از پل گذشت به کار خودت برس رگ خوابه پدر زنه من ی جمله بود عشق میکرد بهش میگفتم آقا جون همینجوری با آقاجون گفتن دختره رو بردم پس برای رسیدن به هدفت عقلت رو بکار بگیر رگ خوابش رو پیدا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
چند شب دری رو که چند لحطه فبل ازش گذشتیم رو قفل کرده بودند. طوری که ما فکر کردیم دزد داخل رفته و صدای پچ پچ کردنشون از داخل می‌آمد. بعداز مدت زمانی حدود ده دقیقه که بارها دستگیره در رو باز میکردیم ولی نمیشد بالاخره در باز شد. به داخل رفتیم و دنبال دزد بودیم در حالی که بعدا متوجه حضور جن در آنجا شدیم
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۴:۳۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام و خسته نباشید خدمت شما

راستش من تو زندگیم اصلا شانس ندارم
من ۱۴ سالمه من مادرم وقتی ۱ سالم نشده بودند یه سانحه رانندگی که خودم هم کنار مادرم بودم فوت کرد ولی من موندم و پدرم
که الان یه مادر دیگه‌دارم البته از همون بچگی چون پدرم با یه زن دیگه ازدواج کرد و یه برادر دارم
بخوام بگم بدبختی های من از تابستون ۱۴۰۰ شروع شدکه هنوز مدرسه تموم نشده بود که پدرم برام گوشی خرید طولی نکشید که بعد از ۱۷روز این گوشی من تو شارژ خاموش شد گفتن آب خورده اما من از خودم مطمعنم که به گوشی آب نزدم یه گوشی دیگه خوردیم و اون گوشی چهار بار ال سی دی اش خراب شد و من درست کردم که اونو فروختم و یه گوشی نو خریدم همه میگفتن آب خورده اما من مطمعنم که نه خودم و نه هیچ کس دیگه ای به گوشیم آب نزدم که خلاصه طولی نکشید که بعد ۵ روز اون گوشی هم خراب شد و این دفعه بردش سوخته بود
اینم بگم همه ی اینا تو ۳ ماه تابستان رخ داد و به جز گوشی چیز های دیگه ای هم خراب میشدمثلا تو همون تابستان لابلای اتفاقا گوشی دوبار لباس تازه خوردیم و لباسم و شلوار نازک از پس سوراخ شدن با اینکه فقط یکی دوبار پوشیده بودمشون
که رسیدیم به ۱ ماه قبل عید که برای خودم لباس عید خریدم اما قبل عید یه دوسه جا مهمونی دعوت شدیم که مجبور شدم از اون لباس ها استفاده کنم که ۱۵ روز مونده بود به عید که من رفتم خونه یکی از فامیل همون لباس ها رو پوشیدم که دقیقا یه هفته بعد لباسم رو دیدم که به هم شلوارم و هم لباسم وایتکس خورده بود که یه لباس دیگه خریدم
بعد ۲ هفته پیش یه گوشی خریدم بعد چند ماه که دوروزه پیش سوکتش خراب شده بود که رفتم درستش کردم که امروز از مدرسه اومدم خونه گوشیمو برداشتم نگاش کردم که ببینم سالمه سالم بود داخل سوکتش رو نگاه کردم دیدم سالمه از اولش بهتر در اتاق رو بستم رفتم دستشویی برگشتم گوشی برداشتم یه دست بازی کردم بعد از سر کنجکاوی باز سوکت گوشی رو دیدم که کامل خراب شده اون لحظه بود که احساس کردم پای یه جن در کاره
لطفا راهنماییم کنین خوب شم
United States of America
علیرضام
۰۰:۳۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
کار جن نیست با کار نامادریته یا داداشت ک اذیتت کنن
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۴:۵۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام عرفان جان خوبی شما زحمت بکش یه دوربین نصب کن مطمعنن کار برادر کوچیکته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۷ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
میخواهم راجبش آنها بدانوو
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
علیرضا حسنی
۰۰:۴۲ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام وخسته نباشید من شخصی 42ساله از اردبیل که با تعدادی از جنیان در خانه همجوار خود دوست شده ام وبا انها صحبت میکنم باهم گاه درگیر هستیم گاه اشتی میکنیم اما در کل مثل یک اعصای خانواده باهم زندگی میکنیم اما همجوار هم که به چشم نمیبینم اما کاملا صدایشان را میشنوم وبا هم صحبت میکنیم این دوستان من کلا پنج نفر هستند به نامهایمعصومه لیلا ومحسن وحامد وارزو خانم وهمسرشان که تا کنون موفق به صحبت کردن با وی نشدم فقط ارتباطمان چنان صمیمی و نزدیک است که از اینکه نمیتوانم از وجودشان برای علم و بشریت استفاده کنم افسوس میخورم وتقاضای کمک وهمکاری دارم
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلطان شما یه جا اشاره کردی باهاشون حرف زدی و یکجا گفتی موفق به صحبت کردن با وی نشدم شما احتمالا خواب دیدی
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام اگر جن وجود داشت و از جنس آتش بود ،می بایستی با دوربین مادون قرمز قابل مشاهده باشد !
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۰۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام ناشناس عزیز شما فیلم هندی زیاد دیدی یه کم کتاب بخون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
من اهتقاد دارم که جن هست البته جن دیدم
یک شب که برق رفته بود داشتم میرفتم خانه دوستم
کوچه انها خیلی تاریک هست ته کوچه من یک ادم دیدم
سیا بود چشمش پیدا نبود بعد چند دقیقه که نگه کردم چشمش
قرمز شد من فکر مردم توهم زدم رفتم توی خانه دوستم
انگار یکی با ناخون می کشید روی در وقتی برق امد پشت در جای ناخون بو من و دوستم جیغ زدیم رفتیم تو وقتی مامان دوستم امد
هیچ چیزی روی در نبود
مـــــــــــن از اون مقه باور می کنم که جن هست
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۰۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
دورود بر تو ناشناس عزیز قبلش باور نکرده بودی خواسته بگه ما وجود داریم
Iran (Islamic Republic of)
جن
۱۲:۴۰ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام من خودم جنم
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۰۸ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام جن جان منم مطمعنم خودش نیستی
Italy
ابوالفضل جِنی
۱۸:۲۸ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
با جنا دوست باشید باهشون حرف بزنید سعی کنید صداشون کنید نبایدم بترسید چون انسان هارو دوست دارن چه تو دلتون صدا کنید چه با صداتون فقط نباید بترسید من خیلی وقته با جنا ارتباط دارم سنیم ندارم ولی میدونم خوبن ،صداشونم میکنید بگید جن خوب ،مهربون ،اگه بیاد حضورشونو حس میکنید سعی کنید ی شمع یا چراغ کم نور روشن باشه
Iran (Islamic Republic of)
ابوالفضلم
۰۴:۱۵ ۱۶ فروردين ۱۴۰۱
سلام اصلنم شبیح میمون نیستن اقا مهدی خیلی هم قشنگ هستن و میتونن شبیح هر انسانی بشن انسان هارم دوست دارن مسلموون باشن خیلی بهتره ولی مسلمونم نباشن هیچ مشکلی نداره چون آزاری به ادما نمیرسونن
Iran (Islamic Republic of)
عبدخدا
۱۲:۱۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
متاسفانه اماری که ارائه شده صحت نداره چون مرگ بدست جن از نظر علم امروز قابل ثبت نیست و متاسفانه مردم از جن استقبال می کنند درحالیکه نمیدانند اجنه مجانی کار نمیکنند و دست اخر به خود فرد یا نزدیکانش صدمه میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ابول
۰۰:۲۸ ۰۸ فروردين ۱۴۰۱
دعا نویس هستی آقای هالک
Iran (Islamic Republic of)
هالک
۱۳:۵۸ ۰۵ فروردين ۱۴۰۱
من درون بدنم جن دارم...چکار کنم که بلقوه بشه و بشه ازش استفاده برد...؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۱
در کرمانشاه دیو است که همه می گویند ما آن را دیده ایم وحتی آدم می‌خورد اسمش دیدام است رنگ پوستش قرمز است همه می‌گویند گوش های بلندی دارد من یک بار توی اینترنت نوشتم عکسشو دیدم کشته بودنش عکسش مثل گفته ی مردم بود دروغ نمی‌گویم باور کنید به خدا
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۱۳ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام سلطان ناشناسها شما پسر جهنمی رو زیاد دیدی
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۴۱ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
من سال ها پیش توی یکی از محله های قدیمی کرمنشاه که بهار هست کار می‌کردم من گچ بری و گچ کاری میکردم و چون جای خواب نداشتم توی ساختمان در حال ساخت میخوابیدم شب ها احساس می‌کردم توی طبقات یک نفر راه میره اولش فکر کردم من توهم زدم تا اینکه یکی از دوستانم یک شب آمد اونجا یهو دیدم ساعت 3 شب یا 4 گفت من میخوام برم رنگش قرمز شده بود تا یک شب صدا باز شنید م و دنبال صدا بودم از طبقه به طبقه بالا وپایین کردم تا اینکه
دیدم مستقیم داره میره طبقه آخر یعنی7 رفتم وقتی رسیدم پ
شت بوم دیدم یه آدم با لباس حالت لباس موبعد بودایی بود زن بود و داشت موهاشو شونه می‌کرد همونجا از هوش رفتم فردا ساعت 8 اینا با صدای برقکار و اینا بیدار شدم و همون لحظه وسایلم جمع کردم رفتم. از رفیقم پرسیدم گفت رفته بودم برم دستشویی که یه لحظه یه زن با لباس سفید دیدم موهاش پشت پاش زده بود صورتش مثل آدم بود ولی رنگ پوستش مثل گچ بود
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۴:۰۰ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
شما گاز فندک را ببینید وقتی فشرده میشود به مایع تبدیل میشود و داخل فندک گاز را می بینید اما بعد که از فندک بیرون میاد به گاز تبدیل ،و اون را نمی بینید آیا شما برق را با چشم داخل سیم شارژر و یا خونه خود می بینید اما داخل سیم برق از سیمها عبور می کند آیا شما هوا را می بینید یا اکسیژن را ،اما اگر بدنه کپسول اکسیژن شیشه ای باشد اکسیژن مایع را می بینید پس مولکول جسم جن ها حالت عادی از هم دورند مانند گاز ،اما وقتی فشرده شوند مادی میشوند و می توان آنها را دید دوستان من از سال 88 ،اعتقادم با دیدن جن ،عوض شد و تحقیق کردم و در قرآن 22 بار اسم آنها اومده ،ندیدن دال بر نبودن نیست و اونها به درد کسی نمیخورن اونها عقل و شعور دارن ولی آیا احساسات قوی هم دارن اونها می توانند در قبال کاری که برای شما انجام میدن انتظاری داشته باشن و اگر انجام ندین به شما ضربه میزنند
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۱۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام حاج مهدی عزیز شما داری قانون فیزیک رو درس میدی به جای این کار کتاب احضار جن بخون وقتی احضار شد ببین چه جوریه خوبه یا شرور
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۳:۵۲ ۰۱ فروردين ۱۴۰۱
سلام چند سال پیش برادرم یکی از روستاهای کاشان کار می کرد و بعد از اتفاقهای ...وقتی خواهرم از فرزندش عکس میگرفت ،پشت خواهرزاده 7 ساله من ،دوتا ظاهر شدن و این عکس تو دنیا برای اثبات اونها تک هست صورت اونها به اندازه صورت بچه آدم یا شبیه میمون و دو چشم دایره قرمز و دوگوش که لبه تیز دارد و سر اونها با پیشانی پهنتر و روی سر اونها یک تاج مانند هست و بالای گوش اونها انگار خط های چروک هست و تقریبا قهو های رنگ ظاهر شده و بعضی نقاط کمتر مادی شد به صورت سیاه رنگ هست و پای اونها دقیقا شبیه پای بز یا آهو هستش و مانتد پای خر سم اون سیاه نیست و از نوک پا تا 30 سانت ،نخودی رنگ و بقیه قهوه ای رنگ هست
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۲۳:۲۶ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
داری داستان تعریف میکنی بنظرم جن دیده نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۶:۴۵ ۲۴ آبان ۱۴۰۱
دقیقا چند سال پیش یه عکاس از یه خونه قدیمی تو یکی از روستای های همدان یه عکس گرفته بود بعد که نگاه کرده بودن اونجا که اصلا تاریک بود متوجه شده بودن که انگار لامپ روشنه و چندتا زن داخل خونه دو تا بچه دارن شکلک در میارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۲۹ اسفند ۱۴۰۰
اجنه میتونن ب شکل عنکبوت سیاه دربیان؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
جن از اتشه ب هر شکلی میتونه در بیاد
Iran (Islamic Republic of)
خدای من
۲۳:۵۷ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰
عزیزم اینکه تا بحال مرگ هیچ کس از انسان توسط جن اتفاق نیدفتاده اشتباه گزارش شده محلی که ما زندگی میکنیم چند سال پیش دختری جوان گم شد و بعد از ۳ روز جنازش پایین جنگلی که چندین بار از بالا تا پایین پرت شدع بود پیدا شد و معلومه که کار انسان نمیتونه باشه که یه انسانو به دفعات زیاد از نوک کوه پرت کنه پایبن تا بمیره
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۱۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام عزیز جان احتمالا 2نفر بودن(جن)یکی بالای کوه و یکی پایین کوه و خواستن والیبال بازی کنن
United States of America
امیر
۱۶:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۴۰۰
با سلام.
دوستان جن وجود داره و خیلیها دیدنش و کارهاشو دیدن.
دوستان جنها یا مسلمان هستن یا کافرن.
برای انسان مسلمان و جن مسلمان حرامه که بهمدیگه نزدیک بشن؛ این دری وریه ک میگن فلان ایت الله جن داشت و.... اون ایت الله جنباز و نجس بوده؛ برای تک تکه انسانها حرامه که وارد دنیای جنها بشن؛ برای جنها هم حرامه که وارد دنیای ما بشن و نزدیک ما بشن.
یکی از دوستان گفته بود این رهبران امریکا و انگلیس و... فراماسونن و... اره؛ همشون فراماسون هستن و ب شیاطین حدمت میکنن ولی هیچ جای دنیا رهبراش به اندازه ایران به شیاطین خدمت نمیکنن؛ شما ببینبد تو مملکت ما سن ازدواج بالای سی ساله؛ باعث شده زنا تا بینهایت زیاد بشه؛ در مملکت ما ربا هست و بانکها با سود و بهره پیشرفت میکنن؛ در مملکت ما دزدی هست تا دلتون بخواد اختلاس هست؛ در مملکت ما کشورهای عربی سرکوب میشن توسط حکومت ما و پول مارو باهاش مببرن تو سوریه و عراقو لبنان و یمن باهاش جنگ میکنن و ادم میکشن باهاش که اگه خوب فکر کنید این کارای حکومت ما فقط و فقط ل نفع اسراییله؛ در مملکت ما ظلم هست تبعیض هست همجنسبازی هست فقر هست و و و؛ در حالی که تو مملکتی مث ایران باید مردم در اوج رفاه باشن سن ازدواج باید بیست سال باشه مردم انقد مرفه باشن ک ربا و بهره نگیرن هر کسی با هر دین واندیشه و زبانی زندگی کنه ب کشورتی دیکه کار نداشته باشه و.... هیج جای دنیا ب اندازه مملکت ما ب نفع شیاطین کار نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
مکانیک
۰۱:۱۰ ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
خیلی اوسکولی خداییش ....
چرا دری وری میگی آخه ؟؟؟
پول ما رو بردن سوریه و عراق جنگ میکنن؟؟؟!!!
فقط چرند و بی ربط به هم میبافید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
واقعا چقد بعضی ها عقلشون کمه آخه اسکول اگه جلوی داعش اونجا گرفته نمیشد که الان خواهر مادرت دست اون آدم خوارا بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۸ اسفند ۱۴۰۰
خیلی خوب شرح دادید عالی بود
یاحق من التوفیق
Iran (Islamic Republic of)
محمدرضا اسدی
۱۳:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام. جن و انسان تفاوت اساسی دارند. درسته که هر دو جسم مادی دارند ولی مثل حیوان و انسان که در دو مرتبه ی مختلف دارای حیات هستند اجنه هم در مرتبه ی دیگری هستند. درک و احساس درد یا ترس و ... در حیوانات هم هست. در کل خیلی مطالبتون دقیق نیست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام دوست مجازی من میگه که جن بهش دست درازی کرده و روی کمرش خنج کشیده یعنی این واقعیته عکسش هم واسه من فرستاده اون یه پسره یعنی راست میگه ؟! اون داره میره پیش دعا نویس من
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۵ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
واقعا اگر بخوام یک موکل خوب بگیرم، نه برای بچه بازی، بخاطره مسائل دیگه زندگی، کسی میتونه بهم کمک کنه؟ بهم خبر بده ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
جوکر
۱۸:۱۹ ۰۹ اسفند ۱۴۰۰
باعرض سلام
آقا یا خانوم ناشناس شما در مورد شیطان یه چیزی نوشتید که شیطان گفته من به آدم سجده نمیکنم چون من از نار یعنی آتش و آدم از خاک

اما گوش کن شاید شیطان بخاطر این به آدم سجده نکرده .....
شاید عاشق حوا بوده

و الان شاید کفر باشه شایدم نباشه اما شیطان اصلی همون آدمه که وسوسه شده و به خاک تبدیل شد نه شیطان .

شیطان اگه بد بود دروغ می‌گفت تو بهشت میموند و بیرون نمیشد یا اون سیب وسوسه آور رو میخورد

آدم شده آدم خوب ی فیلم هندیمون شیطان هم آدم بدی فیلم


یه سوال دارم ازتون ؟؟؟

اگه شیطان اون سیب رو میخورد چی !؟؟!!چه اتفاقی میفتاد ؟؟!؟

آدم به شیطان سجده میکرد؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عبدخدا
۱۲:۲۹ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
استدلال شیطانی ومسخره! اگر شیطان عاشق حوا بود ادم را بیرون میکرد وحوا را پیش خود نگه میداشت وبه هردو سیب نمیداد ضمن اینکه اول به حوا سیب داد تا حوا به ادم بخوراند
Iran (Islamic Republic of)
یسنا مردانی
۰۱:۴۵ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
به کی دروغ بگه؟به خدا؟! چقدر عاقلی
Iran (Islamic Republic of)
Razayeg
۰۲:۰۷ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
1مشت بچه فقط اومدن کامنت گذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
....
۱۱:۳۹ ۰۷ اسفند ۱۴۰۰
از بالا اتاق ما صدا میاد صدای دویدن صدای جارو برقی صداهایی مانند افتادن از پله ها یا دویدن به خدا به قران یک لحظه احساس می کنم این چیه
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۳۵ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام ....... من نمیدونم راست میگی یا شوخی میکنی اما شما هر کتابی درباره ی جنیان بخونی متوجه میشی که اصلا نیازی به خونه و وسایل ندارند فقط از اشیائ قیمتی خوششون میاد حالا اگه صدای جارو میاد خوب کثیفه تمیزش کن
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۶:۰۸ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
من مدتی تنها زندگی میکردم. شب که با کلید در آپارتمان را قفل میکردم. درست روبروی تختم بود. به محض دراز کشیدن کلید روی در شروع میکرد به تاب خوردن . و خدا می‌دونه من در آن خانه سندی گم کرده بودم تا جاییکه تمام اعتبارم رفت. درست روز آخر که اسباب کشی میکردم دیدم کاغذی لای لب تاپم هست ، بازش کردم دیدم همان سند هست که امانت نزد من بود. و مدتی بعد به خانواده ام برگشتم ، در آن خانه خیلی خیلی اذیتم میکردند خصوصا شبها وقت خواب یا تنهایی. شاید باور نکنید گاهی سیخ توی پهلوم فرو میکردند. تا اینکه یک شب اینقدر التماسشون کردم تا از اذیتم دست کشیدند.این مطالب عین واقعیت بود.
Iran (Islamic Republic of)
جن
۲۳:۰۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام. ممنون از وای جی سی که ما را معرفی میکند
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی
۱۰:۴۳ ۰۲ اسفند ۱۴۰۰
آیا جن ترسناکه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۶ ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
خیر
United States of America
‌‌‌‌‌
۰۹:۳۰ ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱
هم اره هم نه
مثل ادم که بعضی هاشون ترسناک و شیطانی هستن بعضی هاشون نه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه نادری
۱۲:۱۲ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
جن اذیت نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه نادری
۱۱:۵۶ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
با سلام
دقت کنید جن همون دیو قصه های بچه ها هست همون طور که تو قصه ها هم بود دیو خوب و دیو بد هم وجود داشت اما اون زمان که من بچه بودم بهم می‌گفتند که دیو افسانه است اما بعضی ها هم که می خواستند من را اذیت کنند می گفتند که دیو واقعی است .
دیو ها خیلی جاها خود نمایی می‌کنند من که تو یه منطقه کوهستانی زندگی میکنم میبینم که یه کوه بلند هست به ارتفاع ۷۰۰ متر روی نوک کوه یه سنگ بزرگ هست که انگار سر دیو سفید قصه های، مادر بزرگم میگه این دیو از فرمان خدا سر پیچی کرده و خدا اون را تبدیل سنگ کرده .

حالا بحث جن که از قرآن گفته حقیقت هست آخه قربونش برم قرآن خیلی همه چیز را راست و درست میگه .قرآن اون علمی را که بشر چقدر زحمت کشیده تا بدونه قرآن تو یه آیه از اون صحبت کرده مثل نظریه چرخش زمین به دور خورشید
جن ها مثل انسان هان منظور انسان های اولیه هست که هیچ علمی و تکنولوژی نداشتند و با استفاده از ابزار های طبیعت زندگی و حیات می‌کردند
جن ها دو دسته هستند جن خوب و جن بد
اما این که میگن اگر تو خانه ای قرآن باشه جن نمیاد این به خاطر ذات کافری جن ها نیست
این به خاطر اینه که جن ها می فهمند اهل خانه خدا را قبول دارند
و این که میگن وقتی داخل یه مکانی میشی یا وقتی داری آب می‌ریزی جایی بسم الله الرحمن الرحیم بگو به خاطر اینه که اگر جنی اونجا جنی باشه متوجه حضور تو بشه و خودش را کنار بکشه
اگر سهوا مثلا به جنی برخورد کردید اون جن برای تلافی میاد وسیله شما را برمی‌داره و میخواد اذیتتون کنه یا همون به اصطلاح غربی ها کوری موقت
این که بعضی ها میگن جن را دیدن درسته جن ها برای خود نمایی خودشون را نشون میدن
یه نکته ای را باید توجه کنید که چون ذات جن ها از آتش ساخته شده و مثل انسان از خاک نیست با برخورد به آهن آزار مبینند و آهن را در بدنشون به گدازه تبدیل می‌کنند پس از فرآورده آهن همیشه دور هستند .


و اینکه هیچ وقت سعی نکنید با جن ها دوست بشید تا قدرت و مکان گنج و... به دست بیارید همه این ها با امید و ایمان به پروردگار به دست می آید.
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام فاطمه جان اول اینکه شما تو داستانهای دوران کودکی خودت گیر کردی هنوز فرق راست بودن یا نبودنش رو تشخیص ندادی بله قران درباره جن گفته ،شما گفتی کسی که قران توی خونه داره به خاطر کافری جن ها نیست بلکه بخاطر اینه جنها میفهمند اهل خانه خدارو قبول دارند یه سوال اگر یه جن شرور بود قصد اذیت داشت چی
Iran (Islamic Republic of)
یکی
۱۶:۰۷ ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام. آره اجنه آزاری به ما نمیرسونن اگه ماهم باهاشون کاری نداشته باشیم و فکرشو نکنیم و سر ب سرشون نذاریم.
اینی هم که بعضیا میگن جن دیدن چرت و پرت نمیگن چون بعضی وقتا امکان داره اجنه خودشون رو نشون آدما بدن
با خوندن این مطالبی که نویسنده گذاشته یکم نظرم نسبت ب جنا عوض شد ینی بیشتر حس میکنم که اونا میتونن درک کنن.
یه سؤال، اینایی که میگن مثلا .اگه بسم الله نگی جنا نگات میکنن یا... . اینا خرافاته یا راسته؟
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
من اعتقاد دارم که جن هست و خوبو بد داره گفته شده به انسان نمیتونه ضرری بزنه ولی داش منو گاییدن یه شب راحت ندارم از شب بگذریم صبح ظهر عصر من کلا از دستشون زندگی راحت ندارم نمیدونم اینا بخاطر خودمه چون زیاد فکر میکنم اینجوری شدم یا واقعن دارن منو اذیت میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
من یبا یک جن دیدم
Iran (Islamic Republic of)
...
۱۶:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام.من چند روز پیش دورو بر ساعت ۹ صبح بود از خواب بیدار شدم و نگاهی به حیاط پایینی انداختم ولی یه سری لکه رویه پله ها نظرمو جلب کرد. مثل رد پای پرنده بود پاهای خونی یه پرنده. ولی خیلی بزرگ بودن .مثل پاهای یه عقاب شایدم بزرگتر.ارتفاع هر پله خیلی زیاده ولی روی هر پله فقط یه جای پا بود .اگه که یه پرنده قصد بالا رفتن رو میداشت احتمالا روی هر پله هر دو جای پاش میموند. تمام رد ها رو به بالا بود و مرتب.پله ی آخر کمی چرخیده بود به سمت چپ که دیوار هست. شاید میخواسته پشت سرش رو ببینه؟حیاط ما سر پوشیدس.برای همین برام جای تعجب داره.... درباره ی این کسی تجربه ای حرفی نداره؟من خودم واقعا گیج شدم که چی میتونه باشه.و اینکه قبلا یه سری موجود پدرم رو اذیت می کردن ولی دیگه خیلی وقته ازشون خبری نیست.
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۵۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
شما سعی کن از این به بعد ساعت 10بیدار بشی من دربارهی پرنده ها نمیدونم از عقاب بزرگ تر چی بوده که از سقف پوشیده ی حیاط شما اومده رو پله ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۹ بهمن ۱۴۰۰
سلام چرا جن خوب وجود داره و اینکه علم تجربی غرب که در حیطه ی عالم ماده محصوره و نمی تونه بیش تر از اون رو درک کنه وجود جن و عالم ماوراء رو قبول کنه دلیل بر عدم وجود اونها نیست
Iran (Islamic Republic of)
ی بنده خدا
۰۱:۳۲ ۰۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام دوستان.من تحقیق کردم و ی توصیه اکید میکنم که مبادا پیش‌دعا‌نویس‌برید واسه کاری یا گناه کبیره مرتکب بشید یا در مراسم احضار شرکت کنید چون جنها اینطوری وارد زندگی حتی جسم ما میشن و من شنیدم که دیگه هرگز نمیشه بیرونشون کرد. در طول روز آیت الکرسی بخونید و روایت شده که هرکس روزی ۴۰یا۵۰ آیه قرآن تو خونش بخونه جن و شیاطین بهش نزدیک نمیشن و اینم میدونستید که فراماسونهای دنیا مثه صهیونیستها و بعضی از سران کشورهای امریکا و اسرائیل ملعون که فراماسون هستن، جن رو پرستش میکنن؟نکته دیگه اینکه هرکس باخداباشه و شرعیاتو رعایت کنه خودبه خود اصلا نمیترسه. ولی به هرحال جن خوب وجود نداره و مواطب باشین که در خونتونو با کارایی که گفتم به روشون باز نکنید. بخداقسم من خودم از روی ندونستن و بی اطلاعی این کارو کردم و بیچاره شدم و همین باعث شد که دربارش تحقیق کنم. بچه ها شوخی نگیرید حرفامو. موفق و موید باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۵ بهمن ۱۴۰۰
من جن دارم وبامازندگی میکنه.
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۵۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
خوشابحالت میشه یه عکسم برای ما بفرستی ازش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۲۶ دی ۱۴۰۰
غیر بومی ها ایران ببینن افت ولتاژ از معلم میدونن کمی بیشتر املا دیکته کنید
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۹:۳۱ ۲۲ دی ۱۴۰۰
جن وجود داره اما خدا بهش اجازه نداده که نزدیک انسان بشه وانسان رواذیت کنه من وقتی بچه بودم خیلی ازجن می ترسیدم اما الان که ۱۱ سالم شده دیگه نمی ترسم
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۵۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام باران عزیز وقتی میدونی که خدا اجازه ی نزدیک شدن به انسان رو بهش نداده پس چرا میترسیدی
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۸:۴۸ ۱۸ دی ۱۴۰۰
چقدر مسخره هست که آدمها فقط به وجود داشتن خودشون اعتقاد دارن..
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۵:۵۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
من از بالا تا پایین کامنت ها رو خوندم کسی نگفته اعتقاد ندارم شما اول مطالعه کن بعد نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
جان جان
۰۹:۱۸ ۰۸ دی ۱۴۰۰
من خودم جن دیدم
Iran (Islamic Republic of)
پویان
۱۷:۴۵ ۰۲ دی ۱۴۰۰
جن وجود نداره امروزه علم هست که در سدر جهان حرف اول رو میزنه وعلم میگه که جن وجو منطقی نداره وهمش خرافات ذهن ماست
Iran (Islamic Republic of)
narges
۱۳:۴۰ ۱۱ بهمن ۱۴۰۰
داخل قران ار وجود جن نام برده شده شما یعنی حرف قران رو قبول نداری
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۰۰:۰۲ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
همش خرافات ذهنه . جن .و روح .وغیره .... .فقط خدا واقعیت داره . نیست خدایی جز خدای یگانه . صداقت عدالت راستگویی . انسانیت
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۶:۰۴ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
انگار یکی هست که اعتفاد نداره اولا شما ادم خرافاتی هستی، دوما همه مثل هم نیستن ،سوما شما کتاب بخون ،کتاب های هست که ممنوع چاپ شدن من مطمعنم حتی اسم کتابهارم نشنیدی
Iran (Islamic Republic of)
ن
۱۲:۴۸ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
بله جن وجود داره در قران امده که جن هست حالا کمی شکل و غیافه آنها با ما متفاوت هست تعداد جن ها از انسان ها زیاد هستش و باید هر قدمی که بر می‌دارید بسم‌الله بگیم و از اونجایی که جن ها از آهن آلات فراری هستن و امروزه که فلزات و آهن ها زیاد شده جن ها زیاد دیده نمیشه و توصیه میکنن که همیشه به سنجاقی رو به لباس هاتون بزنید که بهتون نزدیک نشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
با تاسیس بنیاد کلوس شناسی (بنیاد شناخت عناصر وسواسی شرور ) می توان از علم کلوس شناسان در مورد جن وانسان واقعا"بد استفاده کرد چون انسان خوب وجن خوب که لازمه زندگی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
کاملا"و واقعا"ما نیاز داریم که عناصری را که خداوند گفته تولید شر می کنند یعنی کلوس ها(عناصر وسواسی که با وسواس خود در دل ها وسوسه وشر بپا می کنن)بشناسیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
امیدواریم بنیاد کلوس شناسی (بنیاد شناخت عناصر وسواسی تولید کنند شرارت) تاسیس شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
جن بد وانسان بد کارشان وسوسه در دل وشرارت است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
کلوس یعنی چه ؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
کلوس یعنی کل کل کردن عناصر وسواسی با دل ها با انرژی وسواس تا رسیدن به شرارت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
ما با موجودات " بد" مشکل داریم وباید کلوس شناسان (آنها که موجودات وسوسه گر وشرور را می شناسند )کمک کنند اونها را بشناسیم وگرنه موجودات بد در دل های ما بر علیه انسان های خوب وسوسه می کنند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
باسلام من زندگی ادمها رو دیدم الان دوست دارم زندگی جنیان هم ببینم وهم دوست دارم ببینم در مریخ چه خبره ۰ آره من اعتقاد دارم چون قران قبول دارم۰ همانطور که در سوره جن رد نکرده ۰ آفرین وباتشکر مهین ص
Iran (Islamic Republic of)
sana
۱۳:۳۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
آیا میدونستید جن هیچ خطری نداره و برعکس از شما میترسه؟
معلومه که نمیدونستید دیگه

جن ها فقط میخوان که شما رو بترسونن تا شما از شدت ترستون بمیرید و در آخر تبدیل به جن بشید
پس اگه یروز یه جن پیشتون اومد ترسوندتون یا بهتون دست زد هیچ ترسی نداشته باشید و کار خودتون رو بکنید
موفق باشید
شبتون پر جنای الهی
Iran (Islamic Republic of)
حسام
۰۰:۰۷ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
درسته ایولا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
سلام، خداوند در قران گفته بین شما و جنیان یک چیز شبیه پرده گذاشتم که شما رو از شر جن ها حفظ میکنه و تا موقعه ای که این پرده سالم باشه شما اونا رو نمیبینید و هیچ خطری برای شما ندارند، اما اگه به سمت آنها برید این پرده پاره میشه و احتمال خطر خیلی زیاده،مثل مراجعه به بعضی ها و جلسات احضار روح، شایدم خطر مرگ، پس چرا شما مگید جن خوب و بد داریم، اصلن جن خوب وجود ندارد، ببخشید باید در این زمینه بیشتر مطالعه میکردید بعد به ما مردم ساده لو اطلاع رسانی کنید
Iran (Islamic Republic of)
Sepideh
۰۰:۳۵ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
ببخشید میشه بگید کدون آیه همچین حرفی زده که یه پرده زدیم بین شما و جن ها یک چیز شبیه پرده گذاشتم و ... تو قرآن در مورد جن ها ؟بعد شما از قرآن حرف میزنی میگه توش اینو گفته بعد حرف خودتو زیر سوال نیبری میگی جن خوب و بد اصلا وجود نداره در صورتی که در سوره جن دو آیه هست که نشون میده جن ها خوب و بد دارن‌ .آیه ۱۱ : و اینکه از ما برخی شایسته و برخی غیر شایسته اند و ما بر مذاهب گوناگون و متفاوتی هستیم. همچنین آیه ۱۴ : و اینکه گروهی از ما تسلیم خدایند و برخی منحرف اند، پس کسانی که تسلیم شدند در صدد یافتن راه مستقیم اند. این شمایید که باید در این زمینه بیشتر مطالعه کنید دوست عزیز.
Iran (Islamic Republic of)
Sepideh
۰۰:۴۰ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
جن ها خوب و بد دارند. از زبان خود جنیان گفته شده. لطفا به آیه ی ۱۱ و ۱۴ سوره ی جن مراجعه کنید.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۴۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
سلام
نباید یک موضوع بسیار مهم در گزارش قدما مغفول افتد
با نگاهی به تنوع زیاد وحوش علی الخصوص تیره میمونها و بوزینه ها که برخی هیات عجیب و حتی سبیل هم دارند، و در محیط زیست نسبتاً غنی ایران وجود داشته اند یا توسط برخی تجار به ایران آمده و رها شده بودند و اکنون نسل تقریباً تمام آنها منقرض شده است.
می توان حدس زد که این موجودات در هوای سرد به راحتی به گرمابه ها و دیگر مکانهای نسبتاً متروک پناه می بردند.
پیشنهاد می کنم مستندی درباره میمونها با شکل و قیافه عجیب مشاهده کنید و بگوئید اگر چنین موجودی را در گرمابه های قدیم می دیدید چطور به دیگران گزارش می دادید؟
یا در دریا وقتی بینی سوراخ دار تقریباً شبیه انسان وال را می دیدید، مثلاً ۸۰۰ سال پیش چطور گزارش می دادید؟
تا بخواهید دنبال جنی بگردید که نمی دانید مقیاس اندازه آن متر است یا میلیمتر یا یک هزارم میلیمتر یا هیچکدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
الکی بابا سر کارمان گذاشته اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
ببخشد جن ها به چه زبانی حرف میزنند
حتی که تو ایرانه می‌تونه انگلیسی بفهمه یا برعکس؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
جن ها می توانند به هر زبانی صحبت کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۷ دی ۱۴۰۰
فکر کنم همه زبون ها را بلد باشند
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۶:۰۹ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
الان خواستی بگی بلدی انگلیسی حرف بزنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
جن ها عاشق قرآن و پیامبر اسلام هستند ول مثل ما کافر هم دارن اجنه کافر مثل انسان های کافر دوست دارن به دنیا یکدیگر راه پیدا کنند و جن ها هم بعد از حضور در این جهان فردی رو که اون رو احضار کرده رو می‌کشه البته این کار رو اجنه کافر انجام می‌دهند ولی اجنه مسلمان اون فرد رو هدایت می‌کنند تا دیگه موجودی رو احضار نکنه
Iran (Islamic Republic of)
غلام ولایتی
۱۰:۳۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
اینها همه برای توجیه بدبختیها ی روزمره ما هست .به هیچ وج درست نیست واینها همه داستان هست
Iran (Islamic Republic of)
روسانا
۱۰:۱۳ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
جن خودش کسی رو نمیکشه ولی شنیدم اگه کس آنهارا احضار کنه اون جن کافر باشه طرف رو به خودکشی وادار میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
جن خوب نداریم، همشون بد هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
جن وجود دارد ولی در زندگی شهر نشینی بااین ماشین آلات وتکنولوزی جدید کمتر به طرف شهر ها میایند ولی این روز گار مردم روشن فکر مثل خیلی چیزای دیگر ایناروهم تکذیب میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
جن وجود داره و این صدرصد قول میدم و نمیتونم بگم چرا میگم صدردصد
Iran (Islamic Republic of)
پرنیان
۰۹:۵۸ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
من همیشه از جن میترسیدم و همیشه به خودم میگفتم که اینها درزمان قدیم بودند و الان وجود ندارند و حتی دوست نداشتم درموردشون مطلبی بخونم یا بیشتر بدونم. اما دل و به دریا زدم و مطالب شمارو خوندم. اتفاقا خیلی خوب بود، درموردشون چیزهایی رو فهمیدم که ترسم ریخت. چیزهایی رو دونستم که قبلا تو ذهنم چیزدیگه ای تصور میکردم. ممنون از اطلاع رسانیتون
Iran (Islamic Republic of)
.
۰۹:۴۲ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
متاسفم
واقعا متاسفم برای همچین سایتی که بیاد درباره اینجوردچرت و پرتا صحبت کنه
Iran (Islamic Republic of)
mina
۱۲:۰۵ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۱۲:۴۱ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
اگه میخاید همه چی رو بفهمید، مستند رائفی پور در مورد جن رو نگاه کنید
Iran (Islamic Republic of)
aisa
۱۱:۲۴ ۱۵ بهمن ۱۴۰۰
خوتوو که خوشت نمی یاد چرا می یای می خونی؟
Iran (Islamic Republic of)
mj599
۱۶:۱۲ ۲۲ خرداد ۱۴۰۱
اولا اینا چرت و پرت نیست دوما چرت و پرت میشنوی سوما کسی نامه برای شما نفرستاده که بیای به این سایت
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۹:۲۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
جن به احتمال فراوان وجود داره،انا مطمئنا این مطب بیشتر حدسیات تخیلی هست.آخه مگه نویسنده این مطلب با جنیان ارتباط داره یا باهاشون زندگی کرده
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۲۶ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
عالی بود ......
Poland
Sirous
۰۹:۲۰ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
جن از عناصری ساخته شده که برای انسان مضر هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
عالی بود
۱۲
آخرین اخبار