دیدار بانوان شهرداری سیرجان و امان اردن از نگاه AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار گزارشی به بررسی دیدار حساس شهرداری سیرجان و امان اردن در چارچوب مسابقات جام باشگاه‌های زنان آسیا پرداخت.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان فردا (شنبه) در آخرین بازی خود در چارچوب مسابقات جام باشگاه‌های آسیا به مصاف امان اردن می‌رود و حتی با کسب تساوی، قهرمان آسیا خواهد شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی به بررسی این دیدار حساس و سرنوشت ساز پرداخت.

رسانه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت، مسابقات قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا ۲۰۲۱ با دیدار باشگاه امان اردن با شهرداری سیرجان از جمهوری اسلامی ایران روز شنبه در ورزشگاه شرکت توسعه عقبه به پایان می‌رسد.

شهرداری سیرجان بدون باخت در صدر جدول رده بندی قرار دارد و برای کسب عنوان قهرمانی فقط به یک تساوی نیاز دارد، در حالی که باشگاه امان بدون توجه به نتیجه دیدار تیم‌های بنیادکار ازبکستان و سری گوکولام کرالا اف سی هند در صورت شکست ایران با بیش از دو گل قهرمان خواهد شد.

امان کلاب بازی‌های خود در جام باشگاه‌های زنان آسیا را با ارائه یک بازی درخشان در نیمه دوم مقابل گوکولام کرالا و شکست ۲-یک این تیم آغاز کرد.الشادای آچامپونگ در نیمه اول گوکولام را پیش انداخت، با این حال گل‌های مایسا جباراه و سامیا اونی راه را برای پیروزی امان هموار کرد.

با این حال، امان در دیدار دوم مقابل بنیادکار نتوانست درخشان ظاهر شود و در نیمه اول موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کند. به نظر می‌رسید که بازی با تساوی به پایان خواهد رسید، اما بنیادکار صاحب یک ضربه پنالتی دیرهنگام شد و دیلدورا نوزیمووا آن را به گل تبدیل شد.

خالد نمر، سرمربی تیم فوتبال امان گفت: در بازی بعدی ما مقابل شهرداری سیرجان، فکر نمی‌کنم تیم ایران رویکرد خود را تغییر دهد. آن‌ها به دفاع ترکیبی و بازی هجومی با استفاده از جناحین و توپ‌های بلند متکی هستند.

امیدوارم بتوانیم از دفاع ایران راه بگذریم و توپ‌های بلند آن‌ها را متوقف کنیم. "

شهرداری سیرجان شروعی چشمگیر داشت و در اولین بازی خود با نتیجه ۲ بر یک بنیادکار را شکست داد. رقیه جلال نسب و زهرا علیزاده شهرداری سیرجان را پیش انداختند و دیلدورا نوزیمووا از روی نقطه پنالتی اختلاف را کم کرد.

بازی شهرداری مقابل گوکولام کرالا در نیمه اول بدون گل به پایان رسید. شهرداری سیرجان علیرغم اینکه زهرا علیزاده را به دلیل مصدومیت از دست داد، با ضربه ایستگاهی فوق العاده افسانه چترنور در نیمه دوم، تیم هندی را مبهوت کرد.

مریم نجاتی سرمربی شهرداری سیرجان گفت بازیکنانش برای کسب عنوان قهرمانی تمرکز دارند و بهترین عملکرد خود را مقابل باشگاه امان به نمایش خواهند گذاشت.

نجاتی گفت: بازیکنان در بازی گذشته عملکرد خوبی داشتند و من به آن‌ها افتخار می‌کنم. آن‌ها سخت جنگیدند تا نتیجه بگیرند و اکنون ما فقط یک بازی تا رسیدن به هدفمان یعنی قهرمانی در این مسابقات فاصله داریم.

ما نقاط قوت و ضعف حریفان خود را تجزیه و تحلیل کرده ایم و بازیکنان متمرکز و آماده انجام بهترین عملکرد خود هستند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار