توقف ناگهانی راننده حادثه ساز شد + فیلم

توقف ناگهانی راننده برای خرید در وسط جاده منجر به تصادف رانندگی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از اقدامات خطرناک برخی از رانندگان توقف ناگهانی خودرو در جاده‌ها برای خرید از دست فروشان است. این اقدام خطرناک در برخی موارد منجر به تصادفات رانندگی و حتی مرگ و میر می‌شود. پلیس مالزی برای جلوگیری از این قانون شکنی رانندگان متخلف یک جریمه ۲۰۰۰ رینگیتی را در نظر گرفته است.

با این حال برخی رانندگان همچنان در خصوص رعایت این مورد سهل انگاری کرده و موجب وقوع حوادث رانندگی می‌شوند. مانند یک راننده اهل این کشور که توقف ناگهانی او در جاده برای خرید حادثه ساز شد. این حادثه در روز دوشنبه ۱۵ نوامبر در یکی از جاده‌های منطقه «پِنانگ» مالزی رخ داد.


بیشتر بخوانید


در ویدئویی که توسط دورببین داش کم یک خودرو تهیه و در فضای مجازی منتشر شده است، مشاهده می‌شود این راننده پس از عبور از چراغ قرمز برای خرید ترشی انبه ناگهان خودروی خود را متوقف می‌کند. این توقف ناگهانی موجب می‌شود تا خودرویی که در عقب خودروی او حرکت می‌کرد نیز توقف کرده و این توقف‌های ناگهانی منجر به برخورد دو خودروی عقبی با یکدیگر می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد راننده متخلف با وجود آنکه توقف بیجای وی منجر به یک تصادف و ایجاد ترافیک شده پس از انجام خرید محل را ترک کرده و دور می‌شود.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه اجتماعی فیسبوک مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۵۰۰ هزار بیننده داشته است. انتشار این ویدئو با واکنش کاربران نیز همراه بود و بسیاری از کاربران خواهان برخورد پلیس با این راننده متخلف شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۰
عجب خبر خوبی آفرررررررین
آخرین اخبار