معاون اقتصادی رئیس جمهور به بوشهر سفر می‌کند

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور برای بررسی طرح‌ها و مشکلات حوزه‌های مختلف اقتصاد بوشهر، فردا به این استان سفر می‌کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، بازدید از محوطه بندر بوشهر، بازدید از واحد صنعتی و فرآوری میگو، انبارهای اموال تملیکی، دو واحد آب شیرین کن، بازدید هوایی از برخی طرح‌ها و ظرفیت‌‎های اقتصادی مانند مزارع پرورش میگو، نخلستان‌ها و سد دالکی، جلسه بررسی ورود کالا به شیوه همراه ملوان(ته‌لنجی) و جلسه کارگروه اقتصادی استان از جمله برنامه‌های محسن رضایی میرقائد معاون اقتصادی رئیس جمهور در سفر یک روزه به بوشهر است.

رضایی خرداد امسال در مقام نامزدی ریاست جمهوری در گفت و گو با مردم استان بوشهر گفته بود که من کاملا شما را می‌شناسم خودم را از جنس شما می‌دانم از ابتدای انقلاب تاکنون حتی قبل از انقلاب که من با شما در ارتباط بودم، سال‌های ۵۲ و ۵۲ در استان بوشهر رفت و آمد داشتم.

او از اینکه در بوشهر با این همه ظرفیت محرومیت وجود دارد ابراز تاسف کرده و با اشاره به کارهایی که در زمینه گردشگری، کشاورزی، بسته بندی و صنایع تبدیلی در این استان باید صورت بگیرد، گفته بود، استان بوشهر به دلیل موقعیت تجاری که دارد می‌تواند در ارتباط با قطر و بحرین تجارت بزرگی را رقم بزند و میلیارد‌ها دلار می‌توانیم اینجا تجارت داشته باشیم.

انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.