رشد ۷۵ درصدی نصب علمک گاز در سال ۱۴۰۰

مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: نصب علمک گاز در استان امسال با رشد ۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل همراه بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد، گفت: بر اساس برنامه مصوب این شرکت نصب ۶ هزار و ۳۰۰ علمک در این مقطع از سال پیش بینی شده بود که با نصب ۶ هزار و ۳۹۶ علمک نه تنها شاهد تحقق کامل برنامه بودیم بلکه از برنامه پیش بینی شده نیز فراتر رفته و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل  شاهد رشد ۷۵ درصدی در این زمینه هستیم.

به گفته میدانشاهی برنامه پیش بینی شده برای امسال نصب ۹ هزار و ۷۳۰ علمک است.

میدانشاهی افزود: با توجه به هدف پیش بینی شده مقرر شد تا پایان سال حدود ۲۰ هزار مشترک به شبکه گاز طبیعی اضافه شود که از ابتدای امسال تاکنون هشت هزار و ۲۲۴ مشترک در سطح استان جذب شده و با توجه به اتمام پروژه‌های روستایی تا پایان سال، قطعاً به هدف در نظر گرفته شده دست پیدا خواهیم کرد. این در حالی است که بخش زیادی از علمک‌های نصب شده و مشترکین جذب شده و در دست اقدام در بخش روستایی و به ویژه در مناطق صعب العبور بوده و همین امر اهمیت موضوع را دو چندان می‌سازد.

او در پایان یادآور شد: در مجموع در استان یزد ۲۶۱ هزار و ۳۹۱ علمک نصب و ۴۹۰ هزار و ۹۶۳ مشترک جذب شده که این امر بهره مندی ۹۹ درصدی جمعیت کل استان را از نعمت گاز طبیعی به همراه دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار