در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

کیف قاپی که به کاهدون زد/ زورگیری نوجوان ۱۸ ساله با قمه در محله یوسف آباد

رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد از دستگیری ۳ سارق زورگیر در این محله خبر داد.

سرهنگ حسین مافی رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستگیری کیف قاپ سابقه دار در محله یوسف آباد، اظهار کرد: یکی از سارقان سابقه دار در حوزه کیف قاپی به همراه همدستش در خیابان‌های محله یوسف آباد اقدام به کیف قاپی از یک خانم کرده و پس از بررسی محتویات این کیف متوجه می شود که فقط مدارک هویتی و مقدار کمی پول نقد در کیف وجود دارد.

وی افزود: متهم با صاحب کیف تماس گرفته و با بیان اینکه کیف شما را پیدا کردم؛ از وی درخواست دریافت شیرینی یک میلیون تومانی کرده که در این بین مالباخته با مراجعه به کلانتری موضوع را با ما در میان گذاشت و اعلام کرد که فردی با وی تماس گرفته است و در ادامه با ایجاد یک قرار صوری، ماموران کلانتری به همراه مالباخته به محل قرار رفتند و در آن زمان مشخص شد که فرد مذکور همان کیف قاپ پرونده است.

سرهنگ مافی تصریح کرد: متهم دارای سابقه سرقت لوازم داخل خودرو است و در صدد این هستیم تا همدست متواری او را هم دستگیر کنیم.

وی با اشاره به پرونده دیگری که در آن، دو نوجوان ۱۸ ساله با سلاح سرد اقدام به زورگیری از شهروندان می‌کردند، گفت: این دو نوجوان از کارگران شهرداری اقدام به زورگیری می‌کردند و با شکایت شاکیان، پرونده تشکیل و متهمان دستگیر شدند.

به گفته رئیس کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد، متهمان دارای سوابق سرقت و زورگیری هستند.


بیشتر بخوانید

تیراندازی زورگیران مسلح به ماموران کلانتری قلهک/ هر دو متهم دستگیر شدند


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
زورگیر = داعشی
آخرین اخبار