دستگیری ۳۲۴ سارق و معتاد متجاهر در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۳۲۴ سارق، معتاد متجاهر و توزیع کننده مواد مخدر در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سرهنگ خانی پور جانشین فرمانده انتظامی  استان زنجان گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز و برخورد با سارقان و عرضه کنندگان مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی به مدت ۴ شبانه روز توسط کلانتری‌های زنجان اجرا شد.

او افزود: در اجرای این طرح ۲۵۸معتاد متجاهر، ۳۱ خرده فروش و توزیع کننده مواد مخدر، ۲۸ سارق، ۲ مالخر و ۴ نفر در خصوص سایر جرایم دستگیر که ۲۱۹ گرم انواع مواد مخدر و ۳ قبضه سلاح شکاری و سایر اشیاء ممنوعه و اموال مسروقه از آن ها کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان  ادامه داد: ۵ دستگاه موتورسیکلت، ۳ دستگاه خودرو، ۲ دستگاه دوچرخه مسروقه و مقدار قابل توجهی لوازم داخل خودرو، سیم کابل برق ۲۹ فقره سرقت اماکن خصوصی و ۵ فقره سرقت منزل نیز کشف و اموال مسروقه مکشوفه با شناسایی مالباختگان و با هماهنگی قضایی تحویل مالباختگان شد.

سرهنگ خانی پور هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و گفت: پلیس با اقتدار کامل با هرگونه تهدید اجتماعی برخورد کرده و برای تحقق جامعه‌ای سالم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

او از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات از فعالیت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنیت را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰  در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.