رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست مشترک با وزیر دفاع:

باید همانند حوزه دفاعی در حوزه اقتصاد نیز پیشرفت فزاینده داشته باشیم

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همانگونه که در حوزه نظامی و دفاعی بسیار قوی هستیم، در حوزه اقتصاد نیز باید پیشرفت و رشد فزاینده داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عزت اله اکبری تالار پشتی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در نشست مشترک با امیر سرتیپ آشتیانی و معاونان وزیر دفاع گفت: افق مجلس بویژه کمیسیون صنایع و معادن در دوره جدید، عبور از نگاه سنتی و تأکید بر درآمد­های غیر نفتی است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین تهدیدات کشور در حال حاضر نشان دادن برخی «ناکارآمدی‌­ها» در کشور است تصریح کرد: تلاش و برنامه ریزی دقیق در راستای بهبود وضعیت اقتصاد و تبدیل منابع و معادن بالقوه به دارایی‌­های جدید، یکی از موارد مقابله با تحریم و شکستن حربه اقتصادی دشمنان ایران اسلامی خواهد بود.

اکبری با بیان اینکه پایه حل بخش عظیمی از مشکلات اقتصادی کشور بر مبنای فروش نفت بوده است خاطرنشان کرد: تلاش داریم با تمام توان از تکیه بر اقتصاد نفتی فاصله گرفته و ذخایر پنهان و ارزشمند کشور از جمله «معادن» را با بهره برداری صحیح از آن جایگزین نفت کنیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن با اشاره به ضرورت توسعه همه جانبه کشور در عرصه­‌های مختلف تأکید کرد: همانگونه که در حوزه نظامی و دفاعی بسیار قوی هستیم، در حوزه اقتصاد نیز باید پیشرفت و رشد فزاینده داشته باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار